Τελευταία Ανάρτηση | Ημερ/νία και ώρα | Από | | ΜΑΧΗ ΚΡΗΤΗΣ Γαλατάς Χανίων Μάιος 1941 VICKERS mk VIb του Roy Farran Κρήτη 1941 PROKHOROVKA 1943 τελευταίο ταξί απο κόλαση. Πεζικό κατά αρμάτων(JSU 152) Βόλγας αν.όχθη, Νοέμβριος 1942. OPERATION market garden CH-53 Super Stallion Academy 1/48 ΣΕΒΑΣΤΟΥΠΟΛΗ μέρος 3ο "η απελευθέρωση" Μοσον Ουγγαρία 2019 Tamiya German 3ton 4x2 Cargo Truck (Opel Blitz) με 20mm Flak 38 της Tristar
| Σαβ 03 Απρ 2021, 21:11 Τρι 25 Φεβ 2020, 12:40 Παρ 04 Οκτ 2019, 00:17 Τετ 02 Οκτ 2019, 23:12 Τετ 02 Οκτ 2019, 19:33 Παρ 09 Αυγ 2019, 14:07 Πεμ 25 Ιουλ 2019, 10:12 Δευ 01 Ιουλ 2019, 11:09 Παρ 03 Μάης 2019, 11:42 Δευ 01 Απρ 2019, 00:11
|
|
|
|
| Παρακολουθείτε το θέμα:Sopwith Triplane, Ν.Α.Σ. Μούδρος 1917, από το κίτ της Revell 1/72 | |
| |
| Prop-early Συντονιστής
Μηνύματα : 2836 Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012 Τόπος : Ενθάδε... | Θέμα: Sopwith Triplane, Ν.Α.Σ. Μούδρος 1917, από το κίτ της Revell 1/72 Κυρ 28 Φεβ 2016, 03:01 | |
| Φέτος συμπληρώνεται ένας αιώνας από την εκδήλωση του Κινήματος της Εθνικής Αμύνης το 1916, από τον Ελευθέριο Βενιζέλο, με σκοπό την έξοδο της Ελλάδος στον Α'ΠΠ, στο πλευρό των δυνάμεων της "Entente"... Αμέσως το Ναυτικό Αεροπορικό Σώμα τάχθηκε σχεδόν σύσσωμο με τους κινηματίες, και τέθηκε υπό την διοίκηση των Συμμάχων που ήδη πολεμούσαν στην Μακεδονία και στο Βόρειο Αιγαίο. Σχηματίστηκε λοιπόν η Ελληνική Μοίρα "Ζ" η οποία έδρασε στην περιοχή με κύριο ορμητήριο το Μούδρο στην Λήμνο. Το μοναδικό Sopwith Triplane που πετούσε στο Αιγαίο φαίνεται πως κάποια στιγμή εντάχτηκε στην Μοίρα "Ζ", αλλά ο μόνος Έλληνας αεροπόρος στον οποίο επιτρεπόταν να το πετάει, ήταν ο αρχηγός του Ν.Α.Σ. πλωτάρχης Αριστείδης Μωραϊτίνης, ένας ατρόμητος αεροπόρος, που ήταν ο πρώτος Έλληνας Άσσος μιάς και σημείωσε 9 καταρρίψεις κατά την διάρκεια του πολέμου, ενώ συμμετείχε σε πάρα πολλές αποστολές αναγνώρισης και βομβαρδισμού σε ξηρά και θάλασσα. Αυτό το αεροπλάνο θα προσπαθήσω να αναπαραστήσω από το κίτ της Revell. Αρκετά παλιό καλούπι, δεν δίνει τίποτα στον χώρο του πιλοτηρίου εκτός από ένα κάθισμα και μιά κάπως ατσούμπαλη φιγούρα για πιλότο. Πολλά κομμάτια έχουν αρκετό φλάς, η λεπτομέρεια δεν έχει αποτυπωθεί καλά στον κινητήρα και σε άλλα κομμάτια, αλλά η έλικα είναι αρκετά λεπτή. Αρχίζουμε λοιπόν, και επειδή το άνοιγμα του πιλοτηρίου είναι αρκετό, πρέπει να φανούν κάποια πράγματα μέσα.... ΄Έτσι ξεκίνησε η διαδικασία βελτίωσης με κομμάτια φύλλου πλαστικού και ζ.τ.π. για την αναπαράσταση κάποιου σκελετου, πίνακα οργάνων, και χειριστηρίου με την χαρακτηριστική τριγωνική χειρολαβή. Αυτά για αρχή και.... Καληνύχτα σας, μυστηριώδη πλάσματα, ό,τι κι αν είστε....
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Prop-early στις Πεμ 31 Μαρ 2016, 10:42, 1 φορά |
| | | dtg Gold Member
Μηνύματα : 193 Ημερ/νία εγγραφής : 09/09/2012 Ηλικία : 58 Τόπος : Θεσσαλονίκη | Θέμα: Απ: Sopwith Triplane, Ν.Α.Σ. Μούδρος 1917, από το κίτ της Revell 1/72 Κυρ 28 Φεβ 2016, 09:49 | |
| |
| | | Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Sopwith Triplane, Ν.Α.Σ. Μούδρος 1917, από το κίτ της Revell 1/72 Κυρ 28 Φεβ 2016, 10:39 | |
| προ είναι σούπερ θα δούμε μια ωραία κατασκευή. πιστευω ότι θα σε βοηθήσει πάρα πολύ αυτό στην κατασκευή σου σου ετοιμάζω ένα & μες στην εβδομάδα σου το στέλνω. δεν ακούω τίποτα καλή συνεχεία φίλε. |
| | | phantomakias V.I.P member
Μηνύματα : 530 Ημερ/νία εγγραφής : 11/09/2012 Ηλικία : 52 Τόπος : Αθήνα | Θέμα: Απ: Sopwith Triplane, Ν.Α.Σ. Μούδρος 1917, από το κίτ της Revell 1/72 Κυρ 28 Φεβ 2016, 14:56 | |
| Δεν δινει πιλοτηριο; Γιατι ειχαν τα καφασια πιλοτηρια; Ενα σκαμπο με δυο ρολογια και ενα σκουποξυλο (για να ανακατευει τη βενζινη ) δεν ηταν μονο; : Καλη συνεχεια φιλε ωραιο θεμα! Απορια! Αυτη τη μετατροπη στο καθετο που λεει η φωτο πως θα την κανεις ρε θηριο; |
| | | Prop-early Συντονιστής
Μηνύματα : 2836 Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012 Τόπος : Ενθάδε... | Θέμα: Απ: Sopwith Triplane, Ν.Α.Σ. Μούδρος 1917, από το κίτ της Revell 1/72 Κυρ 28 Φεβ 2016, 18:59 | |
| - phantomakias έγραψε:
- Δεν δινει πιλοτηριο;
Γιατι ειχαν τα καφασια πιλοτηρια; Ενα σκαμπο με δυο ρολογια και ενα σκουποξυλο (για να ανακατευει τη βενζινη ) δεν ηταν μονο; Καλη συνεχεια φιλε ωραιο θεμα! Απορια! Αυτη τη μετατροπη στο καθετο που λεει η φωτο πως θα την κανεις ρε θηριο; Στάκα-στάκα! Έχει να πέσει πολύ γέλιο (και στόκος βεβαίως! ) Δυό λογάκια για το αεροπλάνο: Ουσιαστικά πρόκειται για εξέλιξη του Sopwith Pup, με σκοπό την αύξηση της ορατότητας του πιλότου. Αντί λοιπόν για τα δύο ζεύγη φαρδιών φτερών που είχε αυτό, τοποθετήθηκαν τρία ζεύγη στενώτερων. Υπήρξε κάποια βελτίωση της ορατότητας, όμως δεν ήταν αυτό το θεαματικότερο πλεονέκτημα του Triplane. Μαζύ με τα τρία ζεύγη πτερύγων, είχε τώρα και τρία ζεύγη πτερυγίων κλίσης (aileron) που του έδιναν εξαιρετική ευελιξία σε σχέση με τον πρόγονό του, αλλά και σε σχέση με τους αντιπάλους του... - Σπόιλερ:
(Αυτό ήταν που έκανε τους γερμανούς να φτιάξουν κι αυτοί το δικό τους τριπλάνο, χωρίς όμως τα επιπλέον ailerons, με αποτέλεσμα ένα αργό και όχι τόσο ευέλικτο αεροπλάνο)
. Η ταχύτητα του Triplane δεν ήταν τόσο μεγάλη λόγω της επιπλέον οπισθέλκουσας, ενώ η μεγάλη ευελιξία του το έκανε ασταθές και ορισμένες φορές επικίνδυνο. Παρ΄όλα αυτά, στα χέρια έμπειρων χειριστών απέδωσε αρκετά καλά, ώσπου ξεπεράστηκε και αυτό από το ταχύτερο και καλύτερα οπλισμένο Sopwith Camel που διέθετε 2 πολυβόλα, και ισχυρότερο κινητήρα.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Prop-early στις Πεμ 31 Μαρ 2016, 10:47, 3 φορές συνολικά |
| | | Χρήστος V.I.P member
Μηνύματα : 854 Ημερ/νία εγγραφής : 14/03/2012 | Θέμα: Απ: Sopwith Triplane, Ν.Α.Σ. Μούδρος 1917, από το κίτ της Revell 1/72 Δευ 29 Φεβ 2016, 23:03 | |
| Άλλη μία ιστορική αναπαράσταση στα σκαριά και στα χέρι σου. Καλή συνέχεια. |
| | | ΜΟΥΡΓΑ V.I.P member
Μηνύματα : 2564 Ημερ/νία εγγραφής : 11/03/2012 Ηλικία : 48 Τόπος : ΛΕΜΜΥ ΖΕΙΣ ΕΣΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙΣ | Θέμα: Απ: Sopwith Triplane, Ν.Α.Σ. Μούδρος 1917, από το κίτ της Revell 1/72 Δευ 29 Φεβ 2016, 23:38 | |
| Ιστορικη σημειωση ο Μωραητινης αν και δεν καταφερε να ξεπερασει την φημη του Καμπερου που εμεινε στην διαχρονια ηταν πολυ πιο μπαρουτοκαπνισμενος κατι σαν τον Γιαγκερ και τον Ολντς μαζι. Χαθηκε με το αεροπλανο του στις 22 Δεκεμβρίου, 1918 στον Ολυμπο τα συντρίμμια και η σωρος του δεν βρεθηκαν ποτε. Ειναι ο μεγαλυτερος ασσος της Ελλαδας μεχρι σημερα με 9 καταρριψεις. https://goo.gl/SEfZfwΚαλη συνεχεια Φιλε ωραιο θεμα! |
| | | Prop-early Συντονιστής
Μηνύματα : 2836 Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012 Τόπος : Ενθάδε... | Θέμα: Απ: Sopwith Triplane, Ν.Α.Σ. Μούδρος 1917, από το κίτ της Revell 1/72 Τρι 01 Μαρ 2016, 01:56 | |
| - ΜΟΥΡΓΑ έγραψε:
- Ιστορικη σημειωση: Ο Μωραϊτινης αν και δεν καταφερε να ξεπερασει την φημη του Καμπερου.....
ηταν πολυ πιο μπαρουτοκαπνισμενος, κατι σαν τον Γιαγκερ και τον Ολντς μαζι. Χαθηκε με το αεροπλανο του στις 22 Δεκεμβρίου, 1918 στον Ολυμπο. Τα συντρίμμια και η σωρος του δεν βρεθηκαν ποτε. Ειναι ο μεγαλυτερος ασσος της Ελλαδας μεχρι σημερα με 9 καταριψεις.
Πράγματι, είναι ο πρώτος και ο κορυφαίος άσσος της Ελληνικής Αεροπορίας μέχρι σήμερα. Κι άλλοι Έλληνες στην καταγωγή αεροπόροι ξεπέρασαν αυτό τον αριθμό καταρρίψεων, υπηρετώντας όμως σε ξένες αεροπορίες. Και η επιτυχία του δεν περιορίστηκε στις καταρρίψεις, εκτέλεσε δεκάδες αποστολές αναγνώρισης και βομβαρδισμού θαλάσσιων και χερσαίων στόχων, καταστρέφοντας εχθρικές γέφυρες, αμαξοστοιχίες, αποθήκες και στέγαστρα αεροσκαφών κτλ. Επίσης είναι υπεύθυνος για την εκπαίδευση αξιόλογων αεροπόρων του Ν.Α.Σ. δίνοντας πάντα το παράδειγμα στην εκτέλεση των αποστολών,μή μένοντας μόνον σε διαταγές. Σε αυτόν οφείλεται ουσιαστικά η καταξίωση του Ελληνικού αεροπορικού όπλου απέναντι στους συμμάχους.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Prop-early στις Πεμ 31 Μαρ 2016, 10:49, 1 φορά |
| | | Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Sopwith Triplane, Ν.Α.Σ. Μούδρος 1917, από το κίτ της Revell 1/72 Τρι 01 Μαρ 2016, 10:54 | |
| Εξαιρετικό θέμα! Να δω τι θα φαίνεται στο τέλος από το πιλοτήριο... |
| | | Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Sopwith Triplane, Ν.Α.Σ. Μούδρος 1917, από το κίτ της Revell 1/72 Τρι 01 Μαρ 2016, 16:13 | |
| - stamkos έγραψε:
- προ είναι σούπερ θα δούμε μια ωραία κατασκευή.
πειστευω ότι θα σε βοηθήσει πάρα πολύ αυτό στην κατασκευή σου σου ετοιμάζω ένα & μες στην εβδομάδα σου το στέλνω. δεν ακούω τίποτα
καλή συνεχεία φίλε. έτυμος σήμερα αύριο στο στέλνω φίλε..... |
| | | Prop-early Συντονιστής
Μηνύματα : 2836 Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012 Τόπος : Ενθάδε... | Θέμα: Απ: Sopwith Triplane, Ν.Α.Σ. Μούδρος 1917, από το κίτ της Revell 1/72 Τρι 01 Μαρ 2016, 16:48 | |
| - stamkos έγραψε:
- stamkos έγραψε:
- προ είναι σούπερ θα δούμε μια ωραία κατασκευή.
πιστευω ότι θα σε βοηθήσει πάρα πολύ αυτό στην κατασκευή σου σου ετοιμάζω ένα & μες στην εβδομάδα σου το στέλνω. δεν ακούω τίποτα...καλή συνεχεία φίλε. έτοιμος σήμερα αύριο στο στέλνω φίλε..... Ξέρω πως είναι ανώφελο να προσπαθήσω να σε σταματήσω. Σε ευχαριστώ, και ειλικρινά μην βιαστείς να το στείλεις, δεν είναι άμεση ανάγκη στο συγκεκριμένο. |
| | | Prop-early Συντονιστής
Μηνύματα : 2836 Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012 Τόπος : Ενθάδε... | Θέμα: Απ: Sopwith Triplane, Ν.Α.Σ. Μούδρος 1917, από το κίτ της Revell 1/72 Σαβ 09 Απρ 2016, 11:07 | |
| Προχώρησα λίγο, τοποθετώντας την δεξαμενή καυσίμου (φτιαγμένη από φύλλο πλαστικού) πίσω από την θέση του πιλότου, και η άτρακτος έκλεισε, αφήνοντας κενά και σκαλοπάτια για στοκάρισμα. Ο πιλότος κολλήθηκε στο κάθισμα πρίν το κάτω φτερό κολληθεί στην άτρακτο, μιάς και δεν χώραγε να μπεί από πάνω. Αλλά και πάλι υπήρχε δυσκολία, και έτσι αφαιρέθηκε ένα κομμάτι από το δάπεδο της ατράκτου, αφήνοντας ένα μεγάλο κενό που κλείστηκε με φύλλο πλαστικού και στόκο. Επίσης αλλάχθηκε και η βακτηρία στο πίσω μέρος της ατράκτου, διότι αυτή που έδινε το κίτ ήταν απλά ένα κομμάτι flash έτοιμο να σπάσει...Με φύλλο πλαστικού και στόκο εξισορροπήθηκαν και όλα τα "σκαλοπάτια" στο κάτω μέρος της ατράκτου και κλείστηκαν τα κενά, ενώ το τρίψιμο "πήγε στεφάνι", ιδίως στην περιφέρεια του cowling. Τέλος, ανοίχτηκαν τρύπες για τα συρματόσχοινα όπου χρειαζόταν σε πτέρυγες και άτρακτο, ενώ με πινέλο και ελεύθερο χέρι τονίστηκαν με σκούρο καφέ χρώμα οι νομείς των πτερύγων, σαν ένα είδος preshading.... |
| | | dtg Gold Member
Μηνύματα : 193 Ημερ/νία εγγραφής : 09/09/2012 Ηλικία : 58 Τόπος : Θεσσαλονίκη | Θέμα: Απ: Sopwith Triplane, Ν.Α.Σ. Μούδρος 1917, από το κίτ της Revell 1/72 Σαβ 09 Απρ 2016, 13:59 | |
| Άντε να τελειώνει να το δούμε. Βλέπεις εγώ δεν τολμώ μνα το πιάσω (έλλειψη υπομονής!!). Αποφάσισες αν θα το βάψεις pc10 ή 12; |
| | | Prop-early Συντονιστής
Μηνύματα : 2836 Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012 Τόπος : Ενθάδε... | Θέμα: Απ: Sopwith Triplane, Ν.Α.Σ. Μούδρος 1917, από το κίτ της Revell 1/72 Σαβ 09 Απρ 2016, 14:47 | |
| - dtg έγραψε:
- Άντε να τελειώνει να το δούμε. Βλέπεις εγώ δεν τολμώ να το πιάσω (έλλειψη υπομονής!!).
Αποφάσισες αν θα το βάψεις pc10 ή 12; Λέω για PC12, αλλά όχι πολύ φρέσκο.... |
| | | dtg Gold Member
Μηνύματα : 193 Ημερ/νία εγγραφής : 09/09/2012 Ηλικία : 58 Τόπος : Θεσσαλονίκη | Θέμα: Απ: Sopwith Triplane, Ν.Α.Σ. Μούδρος 1917, από το κίτ της Revell 1/72 Σαβ 09 Απρ 2016, 14:49 | |
| Νομίζω ότι είναι σωστή επιλογή και ότι θα μ' αρέσει! |
| | | Prop-early Συντονιστής
Μηνύματα : 2836 Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012 Τόπος : Ενθάδε... | Θέμα: Απ: Sopwith Triplane, Ν.Α.Σ. Μούδρος 1917, από το κίτ της Revell 1/72 Σαβ 09 Απρ 2016, 14:51 | |
| - dtg έγραψε:
- Νομίζω ότι είναι σωστή επιλογή και ότι θα μ' αρέσει!
Εγώ ήθελα PC10 αυτή την φορά αλλά η ιστορία -μάλλον- προστάζει άλλα.... |
| | | ΜΟΥΡΓΑ V.I.P member
Μηνύματα : 2564 Ημερ/νία εγγραφής : 11/03/2012 Ηλικία : 48 Τόπος : ΛΕΜΜΥ ΖΕΙΣ ΕΣΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙΣ | Θέμα: Απ: Sopwith Triplane, Ν.Α.Σ. Μούδρος 1917, από το κίτ της Revell 1/72 Σαβ 09 Απρ 2016, 20:56 | |
| Χαρα στο κουραγιο σου....... |
| | | Χρήστος V.I.P member
Μηνύματα : 854 Ημερ/νία εγγραφής : 14/03/2012 | Θέμα: Απ: Sopwith Triplane, Ν.Α.Σ. Μούδρος 1917, από το κίτ της Revell 1/72 Σαβ 09 Απρ 2016, 22:58 | |
| Ρε Προπ έχω την εντύπωση πως την δεξαμενή τι την έφτιαξες τι δεν την έφτιαχνες, μόνο η πλάτη του πιλότου φαίνεται. Το βλέπω για πολύ υπομονή!
|
| | | Prop-early Συντονιστής
Μηνύματα : 2836 Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012 Τόπος : Ενθάδε... | Θέμα: Απ: Sopwith Triplane, Ν.Α.Σ. Μούδρος 1917, από το κίτ της Revell 1/72 Κυρ 10 Απρ 2016, 01:14 | |
| - Χρήστος έγραψε:
- Ρε Προπ έχω την εντύπωση πως την δεξαμενή τι την έφτιαξες τι δεν την έφτιαχνες, μόνο η πλάτη του πιλότου φαίνεται. Το βλέπω για πολύ υπομονή!
Περισσότερο για να σταματάει κάπου το μάτι Χρήστο διότι από εκεί και πίσω, χαιρε βάθος αμέτρητο... |
| | | Prop-early Συντονιστής
Μηνύματα : 2836 Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012 Τόπος : Ενθάδε... | Θέμα: Απ: Sopwith Triplane, Ν.Α.Σ. Μούδρος 1917, από το κίτ της Revell 1/72 Τετ 04 Μάης 2016, 00:55 | |
| Περί PC12 λοιπόν ο λόγος....Protective Colour 12, ή αλλιώς ένα σκούρο καφέ-σοκολατί χρώμα που προστάτευε με τον καλύτερο τρόπο τον αεροπορικό καμβά από την φθορά που προξενούσε η μακρόχρονη έκθεση στο φώς. Η πρώτη ύλη για την παρασκευή του, δεν ήταν πλέον εύκολο να εισαχθεί στην Βρετανία εν καιρώ πολέμου, έτσι αντικαταστάθηκε από το κατώτερο PC10. Παρ'όλα αυτά το PC12 συνέχισε να χρησιμοποιείται για αεροπλάνα που προορίζονταν για την Μ.Ανατολή ή το RNAS, οπότε είναι και η επιλογή μας μιας και το Triplane προερχόταν από αυτό το σώμα.... Η απόχρωση του PC12 δεν ήταν σταθερή από παρτίδα σε παρτίδα, και επίσης μεταβαλόταν όσο πάλιωνε ξεκινώντας από σκούρο σοκολατί για να καταλήξει σκούρο κεραμυδί...Το Ελληνικό τριπλάνο κάποια στιγμή έπαθε σοβαρές ζημιές, επισκευάστηκε, και από τις φωτογραφίες φαίνεται πως ξαναβάφτηκε ποιός ξέρει με τί (εξαφανίστηκαν οι αριθμοί σειράς, εξαιρετικά βολική συγκυρία για εμένα ).... Σκέφτηκα λοιπόν να αναπαραστήσω το απροσδιόριστο αυτό καφετί χρώμα, με ένα μείγμα 142 Field Drab και 160 German Camo Red Brown της Χάμπρολ, εξίσου απροσδιόριστο...Ο οπτικός μου κανόνας ήταν να προσθέτω όσο 160 χρειαζόταν για να έχω μιά μεσαία σοκολατί απόχρωση, χωρίς να κοκκινίσει όμως πάρα πολύ... Το αποτέλεσμα είναι αυτό, αλλά η απουσία φλας (αναθεματισμένη μπαταρία) το κάνει να δείχνει πιό κίτρινο από ότι είναι πραγματικά... Σκοτεινοί μου φίλοι καληνύχτα σας, ότι κι άν είστε..... Μπούχαχαχαχα |
| | | Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Sopwith Triplane, Ν.Α.Σ. Μούδρος 1917, από το κίτ της Revell 1/72 Τετ 11 Μάης 2016, 23:02 | |
| ποια είναι η αντιστοιχία χρωμάτων pc 10&12 σε gunze? |
| | | Prop-early Συντονιστής
Μηνύματα : 2836 Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012 Τόπος : Ενθάδε... | Θέμα: Απ: Sopwith Triplane, Ν.Α.Σ. Μούδρος 1917, από το κίτ της Revell 1/72 Τετ 11 Μάης 2016, 23:55 | |
| - stamkos έγραψε:
- ποια είναι η αντιστοιχία χρωμάτων pc 10&12 σε gunze?
Δυστυχώς δεν ξέρω αντιστοιχίες γκούνζε....Όμως ίσως το 47 να είναι μιά καλή προσέγγιση για το PC12...Θα πρέπει να του βάλεις μέσα λίγο dark earth για να μήν κοκκινίζει τόσο πολύ....Τί θές να φτιάξεις; |
| | | Prop-early Συντονιστής
Μηνύματα : 2836 Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012 Τόπος : Ενθάδε... | Θέμα: Απ: Sopwith Triplane, Ν.Α.Σ. Μούδρος 1917, από το κίτ της Revell 1/72 Πεμ 12 Μάης 2016, 11:59 | |
| - Prop-early έγραψε:
- stamkos έγραψε:
- ποια είναι η αντιστοιχία χρωμάτων pc 10&12 σε gunze?
Δυστυχώς δεν ξέρω αντιστοιχίες γκούνζε....Όμως ίσως το 47 να είναι μιά καλή προσέγγιση για το PC12...Θα πρέπει να του βάλεις μέσα λίγο dark earth για να μήν κοκκινίζει τόσο πολύ....Τί θές να φτιάξεις; Λοιπόν το 47 είναι ΠΟΛΥ κόκκινο, και δεν κάνει....Αναγκαστικά θα κάνεις περίπου 1 πρός 1 ανάμειξη με το 406 chocolate.... Για PC10 θα χρησιμοποιήσεις olive drab σε ανάμειξη με κάποιο μεσαίο γκρί για να γίνει πιό μουντό. Μην τρελλαίνεσαι με ακριβείς αποχρώσεις σε πρωτοπαγκοσμιακά αεροπλάνα, τα χρώματα διέφεραν από παρτίδα σε παρτίδα περισσότερο από ποτέ, και φθείρονταν γρήγορα από τον ήλιο αλλάζοντας τόνους... |
| | | Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Sopwith Triplane, Ν.Α.Σ. Μούδρος 1917, από το κίτ της Revell 1/72 Πεμ 12 Μάης 2016, 16:20 | |
| - Prop-early έγραψε:
- Prop-early έγραψε:
- stamkos έγραψε:
- ποια είναι η αντιστοιχία χρωμάτων pc 10&12 σε gunze?
Δυστυχώς δεν ξέρω αντιστοιχίες γκούνζε....Όμως ίσως το 47 να είναι μιά καλή προσέγγιση για το PC12...Θα πρέπει να του βάλεις μέσα λίγο dark earth για να μήν κοκκινίζει τόσο πολύ....Τί θές να φτιάξεις; Λοιπόν το 47 είναι ΠΟΛΥ κόκκινο, και δεν κάνει....Αναγκαστικά θα κάνεις περίπου 1 πρός 1 ανάμειξη με το 406 chocolate.... Για PC10 θα χρησιμοποιήσεις olive drab σε ανάμειξη με κάποιο μεσαίο γκρί για να γίνει πιό μουντό. Μην τρελλαίνεσαι με ακριβείς αποχρώσεις σε πρωτοπαγκοσμιακά αεροπλάνα, τα χρώματα διέφεραν από παρτίδα σε παρτίδα περισσότερο από ποτέ, και φθείρονταν γρήγορα από τον ήλιο αλλάζοντας τόνους... σε ευχαριστώ πολυ προ. για ενα sopwith camel creek |
| | | Prop-early Συντονιστής
Μηνύματα : 2836 Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012 Τόπος : Ενθάδε... | Θέμα: Απ: Sopwith Triplane, Ν.Α.Σ. Μούδρος 1917, από το κίτ της Revell 1/72 Δευ 23 Μάης 2016, 18:47 | |
| Κάποια μικρή πρόοδος: Το βασικό βάψιμο έγινε και προστέθηκαν κάποιες λεπτομέρειες. Η κάννη του πολυβόλου έγινε από βελόνα σύριγγας, στο πίσω μέρος του δημιουργήθηκε με ζ.τ.π. καφέ χρώματος ένα υποτυπώδες αλεξηνέμιο, ενώ στο δεξιό στυλίδιο μπήκε ένας μικρός έλικας, όπως φαίνεται να υπάρχουν στο πραγματικό: Ταυτόχρονα γίνονται δοκιμές συμμετρίας της εφαρμογής της άνω πτέρυγας....Τα πράγματα είναι πολύ δυσκολότερα από ότι με ένα κλασικό διπλάνο διότι η πτέρυγα είναι στενή και τα σημεία στήριξης πολύ μικρά αλλά θα τα καταφέρω...νομίζω... Κρίμα που το metalcote βαμμένο κάλυμμα του κινητήρα δεν αντέχει καθόλου τα αναπόφευκτα πιασίματα.... |
| | | Παρόμοια θέματα | |
|
|
|