Ή αλλιώς:
''Με όποιον ινστρούχτορα καθίσεις, τέτοια μοντέλα θα φτιάξεις''!! Όταν ο πρώτος ινστρούχτορας μου έδωσε το F-84F το οποίο έφτιαξα με τη ΝΑΤΟ παραλλαγή, στο κυτίον υπήρχαν και κάτι απομεινάρια ενός έταιρου φου-84φου. Σε κάποιο τεύχος των Νέων της IPMS Ελλάδος (το έχω, αλλά δεν το θυμάμαι τώρα) υπάρχει μια έγχρωμη φωτογραφία από ένα F-86D παρατημένο κάπου στο Αγρίνιο. Το οποίο είναι πραγματικά για να το λυπάται κανείς... Αφού λοιπόν το μοντέλο που είχα ήταν λειψό, αποφάσισα να δοκιμάσω την τύχη μου στο να κατασκευάσω ένα παρατημένο αεροσκάφος.
Σε επικοινωνία που είχα με τον δεύτερο ινστρούχτορα μου πρότεινε να χρησιμοποιήσω αλάτια για το τσίπινγκ. Όμως, 1) δεν έχω ξαναχρησιμοποιήσει και δεν είμαι και σίγουρος πως μπορώ να τα καταφέρω, 2) το αεροσκάφος στη φωτογραφία δείχνει να έχει πολύ μεγάλα ξεφλουδίσματα, παρά το γνωστό τσίπινγκ του τοπικού ξεφλουδίσματος. Μάλλον θα ακολουθήσω τη λύση της λακ.
Επίσης, σκεφτόμουν να μην χρησιμοποιήσω το πιλοτήριο και να βάλω κάτι σαν μουσαμά πάνω στο μοντέλο, για να κρύψει το κενό. Όμως, ο πρώτος ινστρούχτορας πρότεινε να βάλω το πιλοτήριο, αλλά χωρίς όργανα! Και με έπεισε! Το όλο θέμα θα πάει πολύ αργά, λόγω άλλων προτεραιοτήτων, εκτός και αν μου τη βιδώσει να το τελειώσω γρήγορα. Ορίστε και κάποιες φωτογραφίες.
Κάτι τέτοιο είχα σκεφτεί στην αρχή
Εδώ ο πίνακας χωρίς κάποια όργανα. Τον κόλλησα ήδη στην μπανιέρα του πιλοτηρίου και τον έβαψα μαύρο.
Την τρίτη φωτό δεν την ανεβάζει, οπότε θα το πω με λόγια: Το πιλοτήριο είναι γκρι με μαύρες κονσόλες και το κάθισμα πράσινο με κόκκινο μαξιλάρι. Ο αριθμός του θα είναι από τα μεγάλα -RE όπως λέγονται, δηλαδή θα ξεκινάει από 37 και πάνω. Όσοι θυμάστε, το F-84F που έφτιαξα με τη ΝΑΤΟ παραλλαγή, είχε πράσινο πιλοτήριο και αριθμό που ξεκινούσε από 26.
Η παραλλαγή σε αυτό το παρατημένο θα είναι Βιετνάμ.
- Σπόιλερ:
Λέτε να κόλλησα zarkίτιδα;