Τελευταία Ανάρτηση | Ημερ/νία και ώρα | Από | | ΜΑΧΗ ΚΡΗΤΗΣ Γαλατάς Χανίων Μάιος 1941 VICKERS mk VIb του Roy Farran Κρήτη 1941 PROKHOROVKA 1943 τελευταίο ταξί απο κόλαση. Πεζικό κατά αρμάτων(JSU 152) Βόλγας αν.όχθη, Νοέμβριος 1942. OPERATION market garden CH-53 Super Stallion Academy 1/48 ΣΕΒΑΣΤΟΥΠΟΛΗ μέρος 3ο "η απελευθέρωση" Μοσον Ουγγαρία 2019 Tamiya German 3ton 4x2 Cargo Truck (Opel Blitz) με 20mm Flak 38 της Tristar
| Σαβ 03 Απρ 2021, 21:11 Τρι 25 Φεβ 2020, 12:40 Παρ 04 Οκτ 2019, 00:17 Τετ 02 Οκτ 2019, 23:12 Τετ 02 Οκτ 2019, 19:33 Παρ 09 Αυγ 2019, 14:07 Πεμ 25 Ιουλ 2019, 10:12 Δευ 01 Ιουλ 2019, 11:09 Παρ 03 Μάης 2019, 11:42 Δευ 01 Απρ 2019, 00:11
|
|
|
|
| Παρακολουθείτε το θέμα:το τελευταίο πούμα | |
| |
| Prop-early Συντονιστής
Μηνύματα : 2836 Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012 Τόπος : Ενθάδε... | Θέμα: Απ: το τελευταίο πούμα Τρι 19 Νοε 2013, 00:58 | |
| - kami έγραψε:
- .....Αρχικά για να κλείσω το κεφάλαιο της φωτοτεκμηρίωσης.......αφιερωμένες στον προπ . & τους προβληματισμούς του περί κλαταρίσματος ελαστικών,αν ήταν συμπαγή κλπ.Φίλε προπ. όπως κατάλαβες ακόμα ψάχνομαι!
Στο κατασκευαστικό τώρα.....Μετά "παλιομοδίτικο" στεγνό πινέλο γιά φώτισμα ακμών.Aυτά για απόψε,ελπίζω να μην σας κούρασα. Είδες φίλε Kami....πόσο κακό κάνει στην υγεία (καί των φίλων ) το PLAN D;;;;;;; Εξαιρετικό buffιασμα φίλε.... (Αλήθεια βρέ παιδιά....παλιομοδίτικο το στεγνό πινέλο; Όχι τώρα ρε [email=@m0tt0]@m0tt0[/email].... τώρα που του πήρα τον αέρα...)
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Prop-early στις Τετ 23 Μαρ 2016, 11:58, 1 φορά |
| | | kami V.I.P member
Μηνύματα : 1301 Ημερ/νία εγγραφής : 09/03/2012 Τόπος : πατρα | Θέμα: Απ: το τελευταίο πούμα Τετ 20 Νοε 2013, 23:32 | |
| το σημερινό θέμα είναι το ξεθώριασμα με χρήση κηλίδων λαδιων (βαρβαριστί :fading).Δείτε το παραπάνω & ας το πρωτοδούμε εδώ-ελπίζω να μπορέσουμε να το συζητήσουμε διεξοδικότερα στην έκθεση μας,στα πλαίσια μιας εισήγησης που ανέλαβα ,να παρουσιάσω το θέμα φθορές σε οχήματα μάχης.Για να προλάβω τυχόν εντυπώσεις τονίζω πως ότι παρουσιάζω δεν σημαίνει πως το κατέχω,μαλιστα το ξεθώριασμα με λάδια το αποπειρώμαι μόλις 2η φορά(την 1η σημείωσα παταγώδη αποτυχία,αλλά ευτυχώς σβήνει εύκολα.)Βαράτε λοιπόν ελεύθερα σε ότι δείτε & όποιος το κατέχει ,αυτομάτως με αναπληρώνει στην εισήγηση. Εφαρμόστηκε στην 6/πλευρη υπερκατασκευή του πήγματος-που προηγουμένως βάφτηκε με πινέλο & ακρυλικα η διαφορετική παραλλαγή-& παρόλο που όπως λεει ο ισπανός χρησιμοποιείται για έντονα ξεθωριάσματα,εδὠ τη χρησιμοποίησα για να κατεβάσω την τονικότητα του φρεσκοβαμμένου σε σχέση με σκονισμένο πήγμα.Δείτε: προπ. τι καλά που ήμασταν με τα washάκια & τα στεγνά πινέλα,δες τι άλλα έχει μετά: ...& μετά θα πάω για κέντημα! |
| | | Prop-early Συντονιστής
Μηνύματα : 2836 Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012 Τόπος : Ενθάδε... | Θέμα: Απ: το τελευταίο πούμα Πεμ 21 Νοε 2013, 00:09 | |
| Μαζύ σου κι εγώ, να ανταλλάζουμε και πατρόν... Σοβαρά τώρα, για εμένα αυτές οι δύο "κολώνες" drybrush-wash δεν θα πάψουν ποτέ να εφαρμόζονται με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. |
| | | Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: το τελευταίο πούμα Πεμ 21 Νοε 2013, 12:05 | |
| Ωρέ, τι τενεκές είναι αυτός; Για δεύτερη φορά χρήσης των λαδιών, μια χαρά το έχεις. Αν μου επιτέπεις μόνο, μια μικρή παρατήρηση: Στην τρίτη φωτό, δεξιά όπως βλέπουμε, το ορθογώνιο παραλληλόγραμμο είναι η οπή παρατήρησης για κάποιον από το πλήρωμα, φαντάζομαι (διόρθωσέ με αν κάνω λάθος). Πάνω σε αυτό νομίζω πως δεν πρέπει να υπάρχουν τρεξίματα. Το νερό πιστεύω πως φτάνοντας στο περίγραμμα του κομματιού, απομακρύνεται προς τις πλα'ι'νές κάθετες γραμμές και από τις κάτω γωνίες συνεχίζει την κατηφόρα. Αν θες να κάνεις τρεξίματα στην οπή, πιστεύω πως πρέπει να τα κάνεις στο κάτω διαγώνιο κομμάτι, ξεκινώντας από τη γωνία πάνω από την οπή. Αυτά τα λέω χωρίς να έχω δει φωτογραφία του πραγματικού, ή κάτι παρόμοιου. Αν έχεις φωτό του πραγματικού που αντικρούει αυτά που έγραψα, ευχαρίστως να αλλάξω άποψη! |
| | | kami V.I.P member
Μηνύματα : 1301 Ημερ/νία εγγραφής : 09/03/2012 Τόπος : πατρα | Θέμα: Απ: το τελευταίο πούμα Πεμ 21 Νοε 2013, 12:31 | |
| Ταζ σωστός! η θωρακισμένη θυρίδα παρατήρησης του πίσω οδηγού δεν θα'πρεπε να'χει τρέξιμο(ευκολο να διορθωθεί, τα λάδια έχουν καλό χρόνο στεγνώματος),άλλωστε οι φθορές έχουν πολύ δρόμο ακόμα!-αν δεν σβήσει ,θα υπερκαλυφθεί από τα επόμενα. Το δυστυχές όχημα έχει δανείσει το σώμα του για την εισήγηση περί φθορών που θα γίνει στα πλαίσια της έκθεσης μας. Ελπίζω να αντέξει & σε αυτά τα χτυπήματα γιατί μ'αρέσει πολύ ως όχημα & φιλοδοξώ να καταλήξει σε διόραμα. σημαντική παρατήρηση:η αφίσα που πόσταρα παραπάνω δεν έχει να κάνει με διαφήμιση των ομολογουμένως πολύ αξιόλογων προιόντων ,αλλά σαν συνοπτική απεικόνιση των κεφαλαίων φθοράς.Εφαρμογή των προτεινόμενων τεχνικών ,αλλά με προιόντα ευκολότερα & οικονομικότερα ,όπως σκόνες αγιογραφίας,τριμμένα ξηρά παστελ,λάδια ζωγραφικής, χρωματα enamel διαφόρων εταιρειών. |
| | | ntinosa V.I.P member
Μηνύματα : 451 Ημερ/νία εγγραφής : 17/01/2013 Ηλικία : 67 Τόπος : Πατρα | Θέμα: Απ: το τελευταίο πούμα Πεμ 21 Νοε 2013, 19:38 | |
| Λοιπον το θεμα fading φθορές σε οχήματα μάχης με λάδια το εχω εφαρμοσει σε πανω απο 30 μοντελα αφου πρωτα πειραματιστικα σε πλαστικες επιφανειες και κατεληξα στα εξεις 1.Οταν η παραλλαγη ειναι πυκνη οπως αυτη που εχει το πουμα καλο ειναι να αποφευγεται ...... φαινεται σαν να το μουτζουρωνει 2.Για να φανει καλα χρειαζεται μεγαλες μονοχρωματικες φωτεινου χρωματος επιφανειες χωρις ζιμεριτ βεβαιως 3.Υπαρχει ειδικη τεχνικη γεμισματος-αδειασματος του χρωματος με αναστροφη του στεγνου πινελου στην πρωτη επαφη 4.τα Βαλεχο και τα ΑΚ ειναι εντελως απαραδεκτα (τα εχω χρησημοποιησει συμφωνα με τις οδηγειες τους για δημιοιυργεια φθορας) 5.Για την συγκεκριμενη τεχνικη τα χουμπρολ ειναι ικανοποιητικα αλλα λαδια δεν εχω χρησιμοποιησει για να ξερω 6.Oι ροη πρεπει να εμφανιζει συγκεκριμενη αρχη (απο που ξεκιναει).........και τελος εξασθενημενο Νικο καλυτερα να το συζητησουμε απο κοντα με την ανεση του καφε.....υπαρχουν λεπτομερειες που δεν γραφονται |
| | | kami V.I.P member
Μηνύματα : 1301 Ημερ/νία εγγραφής : 09/03/2012 Τόπος : πατρα | Θέμα: Απ: το τελευταίο πούμα Πεμ 21 Νοε 2013, 23:32 | |
| λοιπόν ανάβουν τα αίματα & ο προβληματισμός! προσοχή! απαγορεύονται ρητώς τα π.μ. σε αυτό το τόπικ.Δηλώνω υπεύθυνα πως το πουμάκι εθελοντικὠς προσφέρει το σώμα του για την ανάπτυξη τεχνικών δίκην e-σεμιναρίου,στα όρια της υπερβολής,κάποιες τεχνικές θα τις απέφευγα μετά βεβαιότητος,σταματάω όταν κινδυνεύει τρελλά η επιβίωση του μοντέλου(του έχω κάνει αρκετή σκρατσοδουλειά για να το παντοφλιάσω!). Θυμηθείτε μαζί μου την αρχή:less is more.Να & τα σημερινά, αρχή του chipping=ξεφλουδισμα του χρώματος, στο πήγμα ,τέλη του πολέμου, τα 2 χρώματα της παραλλαγής ξεφλουδίζουν & αποκαλύπτουν το βασικό,το ίδιο το βασικό αποκαλύπτει φωτεινότερα σημεία όπου ξεφλουδίστηκε χωρίς να φτάσει στο αστάρι ή το μέταλλο.Αυτά τα σημεία στο επόμενο.Δείτε: |
| | | Prop-early Συντονιστής
Μηνύματα : 2836 Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012 Τόπος : Ενθάδε... | Θέμα: Απ: το τελευταίο πούμα Παρ 22 Νοε 2013, 00:21 | |
| Προσωπική άποψη Νίκο....Κάτι δεν μου αρέσει με αυτή την τεχνική του fading...Για τρεξίματα σκουριάς, λαδιού ή καυσίμου σε ορισμένα σημεία ωραίο είναι. Αλλά για γενικό fading....Νομίζω πως θα ταίριαζε μόνον σε ένα όχημα που βρίσκεται διαρκώς κάτω από βροχές και.... υδρορροές. Αν αυτό θα αναπαραστήσεις, πράγματι ταιριάζει η φθορά αυτή....Δεν μπορεί όμως να γίνει κανόνας φθοράς για κάθε όχημα σε κάθε μέτωπο.... Για το chipping τώρα....Πάλι προσωπικά θα μιλήσω.....Μου φαίνεται καλό σαν τεχνική για αυτό που αναπαριστά....Ένα όχημα δηλαδή που ενδεχομένως η καφέ-πράσινη παραλλαγή βάφτηκε πρόχειρα πάνω από το βασικό μπέζ, και στην διάρκεια της καρριέρας του, γδάρθηκε από κλαδιά, τοίχους, βαρειά αντικείμενα που σύρθηκαν ή κουβαλήθηκαν πάνω του, και φυσικά από τις αρβύλες και τα όπλα του προσωπικού, και αυτών που το λαφυραγώγησαν μετά την καταστροφή του. Για παρατημένο, κατεστραμμένο όχημα είναι αρκετό, μήν κάνεις παραπάνω..... Εκείνο που δείχνει ωραία (γι'αυτό που αναπαριστά) , είναι η διαφορετικότητα που δείχνει το πρόσθετο κομμάτι. Φαίνεται δηλαδή πως είναι πιό καινούριο, είναι βαμμένο από άλλο "χέρι", και άλλες παρτίδες χρωμάτων από το υπόλοιπο όχημα, και λέει καλά την ιστορία του. Και τέλος, -μιάς και όλες οι γνώμες είναι δεκτές- να ξέρεις πως εγώ προσωπικά δεν θα φερόμουν ποτέ -μα ποτέ- έτσι στο αγαπημένο μου οχηματάκι....Όχι...Να το ξέρεις......
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Prop-early στις Τετ 23 Μαρ 2016, 11:59, 1 φορά |
| | | ntinosa V.I.P member
Μηνύματα : 451 Ημερ/νία εγγραφής : 17/01/2013 Ηλικία : 67 Τόπος : Πατρα | Θέμα: Απ: το τελευταίο πούμα Παρ 22 Νοε 2013, 05:36 | |
| Νικο καλημερα Μερικες παρατηρησεις 1.Προσανατολισμος καθρεπτη.....βλεπει στην πλαινη θυριδα που ειναι πιο κατω 2.Τα γιαλακια στις θυριδες.......... υπαρχουν (τα βαζεις κανονικα η σπασμενα) 3.Η κεραια του ασυρματου ειναι στο πλαινο του ντεκ.....και οχι μπροστα αριστερα 4.Ξεφουσκωτο λαστιχο ---> κρεμασμενο ψαλιδι Τελικως συμφωνω με τον Φωτη .....η υπερβολη οδηγει σε ανεπιθυμητα αποτελεσματα |
| | | kami V.I.P member
Μηνύματα : 1301 Ημερ/νία εγγραφής : 09/03/2012 Τόπος : πατρα | Θέμα: Απ: το τελευταίο πούμα Παρ 22 Νοε 2013, 14:59 | |
| Καλημέρα,σύντομη απάντηση στο κατασκευαστικό με αντίστροφη σειρά:4)κλαταρισμένο ελαστικό=ίσον κρεμασμένο ψαλίδι.Εχει γίνει,χρωστάω κοντινή.Μάλιστα στην κατασκευή σε 3-4τροχούς έκανα κινητά τα ψαλίδια,στους άλλους το "απέφυγα" γιατί θα καθότανε αν δεν είχε άκαμπτα κάποια.3)η κεραία είναι στη σωστή θέση για τον συγκεκριμένο (υπο)τύπο.Ανέτρεξε στη φωτο σε προηγούμενες απαντήσεις.(παρεπιπτόντως δεν είναι & πολυφωτογραφημένο όχημα & δεν έχω βρει πόσα κατασκευάστηκαν-σίγουρα πολύ λίγα) 2)δεν καταλαβαινω τι εννοείς.Οι θυρίδες παρατήρησης ,όσες υπάρχουν είναι πλήρεις,στην τελική παρουσίαση θα'ναι σηκωμένες ,ίσως λόγω της εκτόνωσης των αερίων του βλήματος,όσες λείπουν εμπρόσθια & εμπρόσθια δεξιά,μας έχουν "χαιρετήσει" μαζί με ανάλογο κομμάτι του θώρακα(σχεδιάζω την επρόσθια να την "πετάξω" στραπατσαρισμένη κανα μέτρο μπροστά στο διόραμα ...εδώ σπασμένα γυαλιά,μου βάζεις ιδέες να δω πως σπάει το θωρακισμένο γυαλί.1)προσανατολισμός καθρέπτη...μην γίνεσαι "κακός" δεν είναι εργοστασιακό μοντέλο,ολόκληρη οβίδα έφαγε κατακέφαλα & που στέκεται πάνω στο κολωνάκι πολύ είναι(Να θυμηθώ να τον αναπαραστήσω σπασμένο) Συμφωνώ μαζί σας:less is more! είδομεν! |
| | | kami V.I.P member
Μηνύματα : 1301 Ημερ/νία εγγραφής : 09/03/2012 Τόπος : πατρα | Θέμα: Απ: το τελευταίο πούμα Παρ 22 Νοε 2013, 22:47 | |
| Για πάμε πάλι chipping μέρος 2ον:στο εσωτερικό των μεγαλύτερων ανοιχτόχρωμων κηλίδων-χωρίς να τις γεμίζουμε πλήρως,αλλά & έξω απο αυτές βάφουμε σκουρόχρωμες κηλίδες,με 2 μέσα ή λεπτό πινέλο & "ευλύγιστο" χέρι ή & "στεγνό σφουγγαράκι"=όπως το στεγνό πινέλο ,αλλά με κομματάκι σφουγγαράκι( απο το λευκό για μακιγιάζ,το κοινό κίτρινο κουζίνας αλλά μην περιφρονείτε & κομματάκι scotchbrite).Eτσι αναπαριστούμε τα σημεία που αποκαλύφθηκε το μέταλλο & οξειδώθηκε. Με τι χρώμα;2 σχολές:α)γαλλική(steel masters) & ιβηρική(mig,AK κλπ)χρησιμοποιούν ακρυλικό,συνήθως ενα blackbrown σαν το 70822 της vallejo με πλεονέκτημα το σύντομο στέγνωμα ,ώστε την ίδια μέρα να μπορείς να προχωρήσεις σε φθορές με σμάλτα ή λάδια που διαλύονται με white spirit.β) με λάδι καφε/μαύρο σαν το vandyke brown(διεκδικώ το copyright!) πλεονέκτημα μπορείς να διορθώσεις άφοβα οτι λάθη κάνει το μη "ευλύγιστο δάχτυλο",με την προυπόθεση ότι το υπόστρωμα είναι ακρυλικά. μειονέκτημα δεν ξέρω πόσες μέρες θα χρειαστεί να στεγνώσει για να πάμε παρακάτω Εδώ να τονίσω πως δεν είχα περιθώριο να ακολουθήσω την 1η σχολή γιατί δεν μπορούσα να φτιάξω τις αποχρώσεις χρωμάτων παραλλαγής μετά το buff-ισμα, άκρως απαραίτητες για διορθώσεις,εκτός & έχετε το λειζερ δάχτυλο του Βαγγέλη. Δ ι δ α γ μ α: το σκόνισμα μετά το chipping! & κάτι πολυ σημαντικό όπως λέει & γάλλος συνάδερφος δηλ. το Ρ η τ ό: το chipping δεν ξεπετιέται σε 1-2 χαζοωρες!μπορεί να πάρει όσο χρονο χρειάστηκε να φτάσει ως εκεί το μοντέλο(συναρμολόγηση & βασικό βάψιμο).Θέλει συνεχόμενα μπρος-πίσω,σβησίματα,διορθώσεις. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:μην περιμένετε φωτογραφίες απόψε!στεγνώνει! |
| | | kami V.I.P member
Μηνύματα : 1301 Ημερ/νία εγγραφής : 09/03/2012 Τόπος : πατρα | Θέμα: Απ: το τελευταίο πούμα Κυρ 24 Νοε 2013, 23:22 | |
| οι φωτό που χρωστάω: (Ντίνο φαίνονται τα ψαλίδια στον εμπρός δεξί τροχό; ) σας ακούω ,πως σας φαίνεται ως εδώ;αντε γιατί ακολουθεί metallizing,τρεξίματα σκουριάς,σκονίσματα,κηλιδες καυσίμου -γράσσου κ.ά. & θέλω να προλάβω & την έκθεση μας. & μία για κουίζ για δυνατούς λύτες,υπάρχει φωτογραφία ή σκίτσο για το πως ήταν εσωτερικά το φως της bosch που φορούσαν όλα τα γερμανικά τεθωρακισμένα προς τα τέλη του πολέμου-Δεν εννοώ πισω απο θωρακισμένο καπάκι, αλλά πίσω απο το γυαλί.Ακούει ο Ερνστ; |
| | | Prop-early Συντονιστής
Μηνύματα : 2836 Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012 Τόπος : Ενθάδε... | Θέμα: Απ: το τελευταίο πούμα Δευ 25 Νοε 2013, 00:27 | |
| Ναί, δείχτε του...! Μήν τύχει και αφήσει τίποτα άσπαστο..... |
| | | zark -
Μηνύματα : 1853 Ημερ/νία εγγραφής : 08/03/2012 Ηλικία : 57 Τόπος : ΠΑΤΡΑ | Θέμα: Απ: το τελευταίο πούμα Δευ 25 Νοε 2013, 03:11 | |
| Ρε καμι...μια ερωτηση/απορια τα υπολοιπα λάστιχα φαινονται "τεζαρισμένα" στον αερα...δεν θα επρεπε να είναι και αυτά λιγο ταλαιπωρημένα...ισως και να εχουν χασει και λιγο αερα...λεω...εγω τωρα που είμαι αεροπλανας!?!?! |
| | | ntinosa V.I.P member
Μηνύματα : 451 Ημερ/νία εγγραφής : 17/01/2013 Ηλικία : 67 Τόπος : Πατρα | Θέμα: Απ: το τελευταίο πούμα Δευ 25 Νοε 2013, 08:20 | |
| ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙς (Παντοτε καλοπροαιρετα) 1.Οι δεστρες των κανιστρων ειναι δερματινες 2.Τα μπαλακια στις κεραιες η Dragon τα δειχνει μαυρα 3.η οξειδωση στις εξατμησεις δεν ειναι ολοκληρωτικη αλλα μερικη...χρειαζονται περισσοτεροι τονοι οξειδωσης 4.Η παραλλαγη ειναι ατονη 5.Οι εξαερισμοι του κινητηρα πρεπει να εχουν καπνια η βρωμα 6.Το λαστιχο οταν κλαταρει παρουσιαζει μαγουλα.....φαινεται δεν ηταν καλο το ματι της κουζινας Δεν θα πω αλλα γιατι θα νομιζεις οτι σου κανω ελεγχο...... Οποτε μου πεις να σταματησω θα γινει αυτοματως Ολα αυτα τα λεω γιατι το δικο μου μοντελο καταστραφηκε διοτι δεν απεδωσε σωστα αυτες τις λεπτομερειες .......και βεβαιως πεταχτηκε και αναπληρωθηκε με καινουργιο του ιδιου τυπου |
| | | Ernst Barkman Silver member
Μηνύματα : 68 Ημερ/νία εγγραφής : 26/11/2012 Ηλικία : 47 Τόπος : Aθηνα | Θέμα: Απ: το τελευταίο πούμα Δευ 25 Νοε 2013, 13:34 | |
| Nικόλα είναι μια λεπτομέρεια η οποία δεν μ'έχει απασχολήσει ποτέ,οπότε ακόμα κι αν διαθέτω κάποια φώτο του bosch με τ'άντερα όξω, δεν το γνωρίζω!Πρακτικά είναι ψιλοαδύνατον να ψάξω τις χιλιάδες φώτο και τα βιβλία μου αλλά αν πέσω πάνω σε καμία κατά τύχη,θα στη στείλω. Τσέκαρε κι εδώ μήπως και υπάρχει κάτι... http://www.wargamer.com/Hosted/Panzer/munster/munster.html |
| | | kami V.I.P member
Μηνύματα : 1301 Ημερ/νία εγγραφής : 09/03/2012 Τόπος : πατρα | Θέμα: Απ: το τελευταίο πούμα Δευ 25 Νοε 2013, 14:53 | |
| Ζαρκ αν & αεροπλανάς σωστή παρατήρηση!Φίλε αν προλάβω να το παρουσιάσω φέτος στα οχήματα ,τα λαστιχα θα παραμείνουν ως ἐχουν.Δεν γνωρίζω ασφαλή τεχνική να τα καθίσω ,δεν ξέρω αν κυκλοφορούν aftermarket με ψιλοξεφουσκωτα λάστιχα για πούμα(αλλά & να κυκλοφορούν δεν μου περισσεύουν για τέτοιες "πολυτέλειες" & ο ΑηΒασίλης με έχει ξεχάσει χρόνια τώρα!)Σε διόραμα που θα ακολουθήσει προσεχώς σκέφτομαι να "λιμάρω-επιπεδοποιήσω" τους πάτους,τεχνική που χρησιμοποιείτε εσείς στα αεροπλάνα.Αλλη πρόταση; Ντίνο 1)ποιός ειπε το αντίθετο;είναι φανερό στα φωτοχαραγμένα της δεξιάς πλευράς που λείπουν τα κάνιστρα...δεν ξέρω γιατί η dragon ενω σε άλλα σημεία "ζωγραφίζει" τα αποδίδει τόσο χοντροκομμένα,αριστερη πλευρά με κάνιστρα πάνω. απάντηση:δεν έβαψα ακόμη.ο.κ; 2)στο δικό μου κιτ δεν προτείνει χρώμα βαφής...πάντως τα πάντα(φωτογραφίες, boxart,κλπ) τα δίνουν λευκά,λογικό άλλωστε έπρεπε να διακρίνονται εύκολα απο οδηγό σε ολες τις καιρικές συνθήκες & συνθηκες φωτισμού. 3)& εδώ συμφωνώ ,μα δεν ολοκλήρωσα.Προβληματίζομαι αν θα κάνω chipping & να τις βάψω με βασικό παραλλαγής όπου η οξείδωση στα ξεφλουδίσματα ή θα κάνω ότι οι περισσότεροι ξένοι που έχουν παρουσιάσει πουμοειδή & τις δίνουν πλήρως οξειδωμένες απο το θωρ.καπάκι εξόδου απο πήγμα & κάτω,οπότε θα πέσουν αποχρώσεις σκουριάς με παστελ. 4) χαίρομαι! τό άτονο ήταν το ζητούμενο(το εξήγησα παραπάνω) 5)γιατί καπνιά στις εισαγωγές ,αφου οι εξατμίσεις είναι μακριά; 6)προσωπικώς το μάτι(της κουζίνας) καλά μου έκατσε,όχι άριστα ,αλλά ικανοποιητικά,ωστε να μην επαναλάβω την προσπάθεια με άλλον απο sparebox. 7) Mην πυροβολείτε τον πιανίστα...βαράτε ,με επικέντρωση στις αναλυόμενες τεχνικές πρακαλώ, αλλά & όπου αλλού νομίζετε,μόνο λίγη προσοχή μην μου τις ρίχνετε για ότι δεν δίνω "τελειωμένο". Ερνστ κάνε μία προσπάθεια φίλε ,γιατί όπως είδες ήδη το έχω με το καπάκι κάτω & σκαμμένο το κοίλωμα στο bosch! |
| | | Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: το τελευταίο πούμα Δευ 25 Νοε 2013, 16:13 | |
| Είχα δει μια τεχνική (δεν θυμάμαι πού) για να πατάμε τα ελαστικά για να φαίνεται πως δέχονται βάρος. Από αυτά που διάβασα, το βραστό νερό χρειάζεται και όχι το μάτι της κουζίνας. Βουτάς τον τροχό στο βραστό νερό για λίγα δευτερόλεπτα. Έπειτα, τον πιέζεις ελαφρά, έτσι ώστε να κάνει μάγουλα, που είναι και το ζητούμενο. Όσο και να τον ισιώσεις από κάτω, το θέμα είναι κάνει μάγουλα. Ειδικά σε αυτή την κλίμακα, που ο μέγεθος του τροχού δεν είναι σαν τον ρινιαίο τροχό από 72άρι ή ακόμα και 48άρι αεροσκάφος. Έχω την εντύπωση, πως αν τον πιέσεις αρκετά τον τροχό, θα έχεις ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Δοκίμασε με άλλον αν έχεις στα περισσεύματα και πες μας, γιατί με ενδιαφέρει η τεχνική αυτή, αλλά δεν έχω τροχό να δοκιμάσω... |
| | | kami V.I.P member
Μηνύματα : 1301 Ημερ/νία εγγραφής : 09/03/2012 Τόπος : πατρα | Θέμα: Απ: το τελευταίο πούμα Δευ 25 Νοε 2013, 18:58 | |
| Ταζ το μάτι της κουζίνας ήταν για το κλατάρισμα(εμπρός δεξιά).Οσον αφορά το κάθισμα,με βραστό νερό ,είναι τόσο παχύ & συμπαγές το πλαστικό που δεν νομίζω ότι θα καταλάβει τίποτα Ερνστ ,τωρα πρόσεξα πως έχω να διορθώσω κάτι στο φωτιστικό,το θωρακιμένο καπάκι έχει το δαχτυλίδι προσμαρμογής στο κυρίως φωτιστικό & όχι το ανάποδο.Πάω να διορθώσω το "λαμπατερ"...εσύ ψάχνε! |
| | | Ernst Barkman Silver member
Μηνύματα : 68 Ημερ/νία εγγραφής : 26/11/2012 Ηλικία : 47 Τόπος : Aθηνα | Θέμα: Απ: το τελευταίο πούμα Τρι 26 Νοε 2013, 10:18 | |
| Ψάχνω,ψάχνω αλλά δυστυχώς όσες έχω βρεί χωρίς καπάκι είναι στάχτη και μπούρμπερη και δεν διακρίνεται τίπουτις |
| | | zark -
Μηνύματα : 1853 Ημερ/νία εγγραφής : 08/03/2012 Ηλικία : 57 Τόπος : ΠΑΤΡΑ | Θέμα: Απ: το τελευταίο πούμα Τρι 26 Νοε 2013, 10:56 | |
| Ερνστ...με τον κειδεμονα σου!!!! |
| | | Ernst Barkman Silver member
Μηνύματα : 68 Ημερ/νία εγγραφής : 26/11/2012 Ηλικία : 47 Τόπος : Aθηνα | Θέμα: Απ: το τελευταίο πούμα Τρι 26 Νοε 2013, 12:24 | |
| |
| | | kami V.I.P member
Μηνύματα : 1301 Ημερ/νία εγγραφής : 09/03/2012 Τόπος : πατρα | Θέμα: Απ: το τελευταίο πούμα Τρι 26 Νοε 2013, 23:03 | |
| έβγαλα το πρώτο πέπλο,που θα πάει; θα βρούμε κάτι "τολμηρότερο"; |
| | | kami V.I.P member
Μηνύματα : 1301 Ημερ/νία εγγραφής : 09/03/2012 Τόπος : πατρα | Θέμα: Απ: το τελευταίο πούμα Παρ 29 Νοε 2013, 14:31 | |
| τρέχον σημείο προβληματισμού οι δαχτύλιοι στην κάννη του πυροβόλου των 2cm(αν δεν κάνω λάθος τα σημεία,που "πιάνεται"για αλλαγή.Στο κατασκευαστικό, σαν υποενότητα & αυτή των φθορών ,η κάννη βάφτηκε μαύρο ματ,πρώτο metallizing με στεγνό πινέλο ,μίγμα λαδιού raw umber με silver της humbrol,ακολούθησε πέρασμα με σκόνη μολυβιού.Οι 2 δαχτύλιοι πλάτους 2mm βάφτηκαν με boltgun metal ακρυλικό της citadel αφου πρωτα χαρτόθηκαν με καλής ποιότητας ταινία,(ευγενής παραχώρηση του προπ).Τα παραπάνω ακολουθήθηκαν & στα μεταλλικά μέρη των εργαλείων. |
| | | Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: το τελευταίο πούμα Παρ 29 Νοε 2013, 14:58 | |
| Πολύ καλό αποτέλεσμα στο πυροβόλο! Μου αρέσει κι εδώ το τσίπινγκ! |
| | | Παρόμοια θέματα | |
|
|
|