| Παρακολουθείτε το θέμα: Θεσσαλονικη 9/4/1941 | |
|
|
| Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Θεσσαλονικη 9/4/1941 Τρι 09 Απρ 2013, 21:10 | |
| |
|
| |
Prop-early Συντονιστής
Μηνύματα : 2836 Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012 Τόπος : Ενθάδε... | Θέμα: Απ: Θεσσαλονικη 9/4/1941 Τρι 09 Απρ 2013, 21:26 | |
| Πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα, αλλά ο Πύργος είναι μικρότερη κλίμακα από τα οχήματα και φαίνεται μικρός. Φαντάζομαι πως θέλεις να υπάρχει σαν στοιχείο στο διόραμα, για να δείχνει την ταυτότητα του τόπου....Αλλά στο τέλος δεν θα δείχνει καλά. Δυστυχώς, δεν ξέρω τί λύση να προτείνω.... |
|
| |
Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Θεσσαλονικη 9/4/1941 Τρι 09 Απρ 2013, 21:39 | |
| Γύρισα σε όλα τα σουβενομαγαζα κ δεν βρήκα ποιο μεγαλύτερο πύργο δύστυχος. |
|
| |
zark -
Μηνύματα : 1853 Ημερ/νία εγγραφής : 08/03/2012 Ηλικία : 57 Τόπος : ΠΑΤΡΑ | Θέμα: Απ: Θεσσαλονικη 9/4/1941 Τρι 09 Απρ 2013, 22:44 | |
| Πολυ καλη ιδεα για διοραμα, σου βγαζω το καπελο!
Για τη κλιμακα του "πυργου", σκεφτηκες να τον φτειαξεις μονο σου σε 1/35...με χαρτι...μακετοχαρο...φελιζολ, γιατι δεν φαινεται και τοοοοσο πολυπλοκο. |
|
| |
Prop-early Συντονιστής
Μηνύματα : 2836 Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012 Τόπος : Ενθάδε... | Θέμα: Απ: Θεσσαλονικη 9/4/1941 Τρι 09 Απρ 2013, 22:45 | |
| Μήπως όμως, μπορέσεις να βρείς μικρότερα οχήματα; Μπορείς να υπολογίσεις σε τί κλίμακα περίπου είναι ο Πυργος; Ίσως μπορεί να βρεθεί κατι στις "τραινάδικες" κλιμακες. |
|
| |
Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Θεσσαλονικη 9/4/1941 Τετ 10 Απρ 2013, 19:39 | |
| Παιδιά τελικά έχουμε μια αλλαγη στο σουβενίρ πύργο..Με της συμβουλές του pro κ του Zαρκ, όντως δεν θα ήταν καλό το θέμα με τον πύργο κ θα φαινεται άσχημα... Σήμερα στην δουλεια καθόμουν κ σκεφτόμουνα τη να κάνω... τελικά έκοψα στο λέιζερ διάφορους κύκλου κ διατομές κ κατέληξα στα 10.5 cm κύκλο κ ύψος στα 25 cm κ θα γυνή απο φίλο πλαστικού .Κ ο θεός μαζί μας... Εννοειτε η άποψή σας. |
|
| |
kami V.I.P member
Μηνύματα : 1301 Ημερ/νία εγγραφής : 09/03/2012 Τόπος : πατρα | Θέμα: Απ: Θεσσαλονικη 9/4/1941 Τετ 10 Απρ 2013, 22:41 | |
| καλη επιτυχια πολυ ενδιαφερον θεμα.Το παρακολουθω με χαρα...προσοχη στους τυπους των οχηματων που θα χρησιμοποιησεις να ταιριαξουν χρονολογικα.Στη διαθεση σου για οτι ξερω! |
|
| |
Prop-early Συντονιστής
Μηνύματα : 2836 Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012 Τόπος : Ενθάδε... | Θέμα: Απ: Θεσσαλονικη 9/4/1941 Τετ 10 Απρ 2013, 23:21 | |
| - stamkos έγραψε:
- Σήμερα στην δουλεια...........έκοψα στο λέιζερ διάφορους κύκλου κ διατομές κ κατέληξα στα 10.5 cm κύκλο κ ύψος στα 25 cm κ θα γίνει απο φύλλο πλαστικού .Κ ο θεός μαζί μας... Εννοειτε η άποψή σας.
Αφού έχεις τέτοια μέσα, κάνε καλή δουλειά! Μπορείς εύκολα να μάθεις διαστάσεις του πραγματικού Πύργου, να διαιρέσεις με το 72 και να φτιάξεις ένα πολύ καλό μοντέλο με λίγη προσπάθεια! Μιά πρόχειρη ματιά στο Google έδωσε τα εξής: 33,9 μέτρα υψος....Δηλαδή σε κλίμακα 1/72: 3390/72=47,08 εκατοστά ύψος 22,7 μέτρα διάμετρος. Δηλαδή ομοίως: 2270/72=31,53 εκατοστά διάμετρος. Βγαίνει λίγο μεγάλος η αλήθεια είναι....Μπορείς να χρησιμοποιήσεις εναλλακτικά μακετόχαρτο, που μπορείς εσωτερικά να ενισχύσεις για να στέκεται με στυριγματα από μπάλσα.... |
|
| |
Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Θεσσαλονικη 9/4/1941 Πεμ 11 Απρ 2013, 22:21 | |
| Παιδιά χίλια ευχαριστώ για την βοηθεια σας... Pro βγαίνει υπερβολικά μεγάλο ο πύργος με της μέτρησης που μου έδωσες κ θα με πάταξη η γυναικα μου απτό σπίτι έξω αν τον κανό τόσο μεγάλο, λίγο ποιο μικρός θα γυνή ο πύργος ... Kami εννοείτε ότι θα σε ζαλίσω με πάλες ερώτησης για τα οχήματα το βάψιμο τους κ πάλα αλά διάφορα πράγματα... Πιστεύω να μην γίνω κουραστικός... Έχω ήδη ξεκίνησε να φτιάχνω τον πύργο κ θα ανεβάσω φώτο σύντομα για να δείτε την δουλεια... πάτος θα χρειαστεί πάρα πολύ χρόνος κ δουλεια... CONTINUED...(το αγγλικό με μάρανε) |
|
| |
Prop-early Συντονιστής
Μηνύματα : 2836 Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012 Τόπος : Ενθάδε... | Θέμα: Απ: Θεσσαλονικη 9/4/1941 Παρ 12 Απρ 2013, 00:06 | |
| Καλή συνέχεια φίλε Στάμκο. Στις φωτογραφίες βλέπουμε να είναι ζωγραφισμένα πάνω στον Πύργο, σπίτια, δεντρα, κ.α. Προφανώς αυτό έγινε για λόγους παραλλαγής, ώστε να μήν είναι εύκολα διακριτός από τα αεροπλάνα. Ξέρεις εάν αυτά ζωγραφίστηκαν πρίν πέσει η πόλη στα χέρια των γερμανών;
Ή ζωγραφίστηκαν από τους γερμανούς για τους ίδιους λόγους; |
|
| |
zark -
Μηνύματα : 1853 Ημερ/νία εγγραφής : 08/03/2012 Ηλικία : 57 Τόπος : ΠΑΤΡΑ | Θέμα: Απ: Θεσσαλονικη 9/4/1941 Παρ 12 Απρ 2013, 10:29 | |
| Ρε φιλε το σκεφτομουνα...(τι σκεφτεται ο ανθρωπος τετοιους καιρους...), γιατι δεν φτιαχνεις μονο τη "προσοψη" του πυργου με τα οχηματα να περνανε μπροστα, νομιζω οτι θα ειναι καλυτερα και "σκηνοθετικα" για να μην σου βγει το διοραμα μεγαλο και να "χανεται" το ματι...ετσι λεω εγω... |
|
| |
Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Θεσσαλονικη 9/4/1941 Σαβ 13 Απρ 2013, 20:01 | |
| - Prop-early έγραψε:
- Καλή συνέχεια φίλε Στάμκο. Στις φωτογραφίες βλέπουμε να είναι ζωγραφισμένα πάνω στον Πύργο, σπίτια, δεντρα, κ.α. Προφανώς αυτό έγινε για λόγους παραλλαγής, ώστε να μήν είναι εύκολα διακριτός από τα αεροπλάνα. Ξέρεις εάν αυτά ζωγραφίστηκαν πρίν πέσει η πόλη στα χέρια των γερμανών;
Ή ζωγραφίστηκαν από τους γερμανούς για τους ίδιους λόγους; Prop-early η ζωγραφιές πρέπη να υπήρχαν κ πριν πάρουν την πόλη , δεν γνωρίζω καλά με το θέμα αυτο... Άκουσα ότι δεν θα καταστρεφουν μνημεια κ διάφορα αρχαία κτίρια όπως την ακρόπολη,τον πύργο του αιφελ κ πολλα αλά, σε διάφορες αλέες χώρες, λόγω ιστορίας κ μετά τον πόλεμο να τα αξιοποιούσουν για δικό τους όφελος ... Αυτο αν το γνοριζι κανένας ας με διόρθωση. - zark έγραψε:
- Ρε φιλε το σκεφτομουνα...(τι σκεφτεται ο ανθρωπος τετοιους καιρους...), γιατι δεν φτιαχνεις μονο τη "προσοψη" του πυργου με τα οχηματα να περνανε μπροστα, νομιζω οτι θα ειναι καλυτερα και "σκηνοθετικα" για να μην σου βγει το διοραμα μεγαλο και να "χανεται" το ματι...ετσι λεω εγω...
φίλε ζαρκ κ εγώ το σκέφτηκα αυτο που μου λες αλά δεν μου πάη η καρδιά να το κανό μισώ .θα πεδευτω πολύ αλά με την δικιά σας βοηθεια πιστευω να τα καταφέρω |
|
| |
ΟΧΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ Diamond member
Μηνύματα : 397 Ημερ/νία εγγραφής : 11/03/2012 Ηλικία : 50 Τόπος : πατρα | Θέμα: Απ: Θεσσαλονικη 9/4/1941 Κυρ 14 Απρ 2013, 13:01 | |
| Ωραιο θεμα φιλαρακι και προβλεπω να γινεται και καλη κατασκευη του πυργου.Καλη συνεχεια και ανυπομωνω για το τελος... |
|
| |
Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Θεσσαλονικη 9/4/1941 Δευ 15 Απρ 2013, 21:09 | |
| |
|
| |
Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Θεσσαλονικη 9/4/1941 Κυρ 21 Απρ 2013, 08:23 | |
| |
|
| |
zark -
Μηνύματα : 1853 Ημερ/νία εγγραφής : 08/03/2012 Ηλικία : 57 Τόπος : ΠΑΤΡΑ | Θέμα: Απ: Θεσσαλονικη 9/4/1941 Κυρ 21 Απρ 2013, 14:12 | |
| Ωραιοοοοοοος!!!!...μου αρεσει πολυ, αυτη ειναι και η ουσια του μοντελισμου, ακομα και αν δεν σου βγει οπως θες, σιγουρα τα "μαθηματα" που θα εχεις παρει θα βελτιωσουν την επομενη δουλεια! Μπραβο ρε Σταμκο συνεχυσε και μην ανησυχεις για τιποτα!!! |
|
| |
Sag997 V.I.P member
Μηνύματα : 506 Ημερ/νία εγγραφής : 08/03/2012 Ηλικία : 34 Τόπος : Αθήνα | Θέμα: Απ: Θεσσαλονικη 9/4/1941 Δευ 22 Απρ 2013, 11:53 | |
| - zark έγραψε:
- Ωραιοοοοοοος!!!!...μου αρεσει πολυ, αυτη ειναι και η ουσια του μοντελισμου, ακομα και αν δεν σου βγει οπως θες, σιγουρα τα "μαθηματα" που θα εχεις παρει θα βελτιωσουν την επομενη δουλεια! Μπραβο ρε Σταμκο συνεχυσε και μην ανησυχεις για τιποτα!!!
+1 |
|
| |
Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Θεσσαλονικη 9/4/1941 Δευ 22 Απρ 2013, 19:21 | |
| - zark έγραψε:
- Ωραιοοοοοοος!!!!...μου αρεσει πολυ, αυτη ειναι και η ουσια του μοντελισμου, ακομα και αν δεν σου βγει οπως θες, σιγουρα τα "μαθηματα" που θα εχεις παρει θα βελτιωσουν την επομενη δουλεια! Μπραβο ρε Σταμκο συνεχυσε και μην ανησυχεις για τιποτα!!!
Αυτο εννοείτε πρώτον απτά λάθη μας μαθαίνουμε κ δεύτερον να ακούμε τους άλλους που βοηθούν για να διορθωθούμε προς το καλύτερο |
|
| |
Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Θεσσαλονικη 9/4/1941 Τρι 23 Απρ 2013, 20:31 | |
| Κ λίγο ιστορία 9.4.1941 : ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΊ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗ ΘΕΕΣΑΛΟΝΙΚΗ Πως υποδέχθηκε η ηγεσία της πόλης τους κατακτητές Μετά την πτώση των οχυρών Ρούπελ οι 11 μεραρχίες της 12ης Γερμανικής Στρατιάς του στρατηγού φον Λιστ εξορμούν προς τη Νότια Ελλάδα . Η 2η Θωρακισμένη Μεραρχία «Panzer» των Γερμανών εισβολέων φτάνει από τη Γιουγκοσλαβία στο Πολύκαστρο, περνάει από την όχθη της λίμνης Δοϊράνης και από την τελείως αφύλακτη κοιλάδα του Αξιού, διεισδύει προς νότο, για να βρεθεί μπροστά στη Θεσσαλονίκη στις 8 Απριλίου 1941, αφού πέρασε τις γέφυρες του Αξιού τις οποίες οι ΄Αγγλοι οπισθοχωρώντας δεν πρόλαβαν να ανατινάξουν. Στη συνέχεια ακολουθούν σύντομες διαπραγματεύσεις του στρατιωτικού διοικητή της Θεσσαλονίκης αντιστράτηγου Ν.Ραγκαβή και του Γερμανού διοικητή της 29ης Γερμανικής Μεραρχίας Αρμάτων στρατηγού Φάιελ που βρισκόταν με τα άρματά του 20 χλμ έξω από τη Θεσσαλονίκη, για κατάπαυση των εχθροπραξιών και παράδοση της πόλης άνευ όρων. Η πρόταση των Γερμανών έγινε δεκτή και την επομένη , σαν σήμερα 9 Απριλίου 1941 στις 7 το πρωί, υπογράφεται στο κτίριο της Γερμανικής Σχολής Θεσσαλονίκης από τον αντιστράτηγο Κ.Μπακόπουλο (διοικητή της στρατιάς Ανατολικής Μακεδονίας ΤΣΑΜ) και τον Γερμανό στρατηγό Φάιελ η παράδοση της Θεσσαλονίκης . Και στις 8 το πρωί της ίδιας ημέρας , 9 Απριλίου 1941, ημέρα Τετάρτη, οι Γερμανοί εισβολείς μπαίνουν στη Θεσσαλονίκη με επικεφαλής τον ταξίαρχο Βερστ . Η τελευταία πράξη του δράματος για τη Θεσσαλονίκη έλαβε χώρα στην πλατεία Βαρδαρίου όπου η πολιτική, στρατιωτική και πνευματική «ηγεσία» παρέδωσε την πόλη στους Γερμανούς . Παρόντες ήταν: ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Γεννάδιος, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Μερκουρίου και ο στρατιωτικός διοικητής Θεσσαλονίκης Νικόλαος Ραγκαβής, ενώ χρέη «διερμηνέα» άσκησε ο γερμανομαθής καθηγητής της Σχολής Νομικών και Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και σφόδρα γερμανόφιλος Περικλής Βιζουκίδης. Αμέσως μετά την παράδοση της πόλης το στρατηγείο των Γερμανών εγκαταστάθηκε προσωρινά στο ξενοδοχείο «Ριτζ» της πλατείας Ελευθερίας και άρχισε να εκδίδει διαταγές. Όταν όμως τα τανκς της Γ΄ Γερμανικής Μεραρχίας μπήκαν σαν σήμερα το 1941 στη Θεσσαλονίκη, βρήκαν κυριολεκτικά μία πόλη έρημη από κατοίκους. Οι Θεσσαλονικείς, που γεύτηκαν ως κάτοικοι μεγάλης πόλης, πρώτοι την πικρή γεύση της γερμανικής Κατοχής, κλείστηκαν στα σπίτια τους και αυτό αποτέλεσε ένα δυσάρεστο γεγονός για τους εισβολείς παρόλο που κάποιοι , μετρημένοι στα δάκτυλα, έσπευσαν να προσφέρουν ανθοδέσμες στους εισβολείς υποδεχόμενοι αυτούς με απαράδεκτη δουλοπρέπεια στην είσοδο της πόλης … Ο τότε δήμαρχος Κ. Μερκουρίου , γνωστός για τα φιλογερμανικά του αισθήματα , με διάγγελμά του προς τους Θεσσαλονικείς τους κάλεσε… να επιστρέψουν στις ειρηνικές ασχολίες τους και να επιδείξουν εμπιστοσύνη… «προς τον Στρατόν της Γερμανίας, όστις από της πρώτης στιγμής της εισόδου του εις την πόλιν ετήρησεν έναντι ημών στάσιν γεναιόφρονα και ιπποτικήν» διαβεβαιώνοντας πως η ζωή και η περιουσία τους δεν βρίσκονταν σε κίνδυνο … Απ τον Συγγραφέας Κ.ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ |
|
| |
zark -
Μηνύματα : 1853 Ημερ/νία εγγραφής : 08/03/2012 Ηλικία : 57 Τόπος : ΠΑΤΡΑ | Θέμα: Απ: Θεσσαλονικη 9/4/1941 Τρι 23 Απρ 2013, 21:01 | |
| Μπραβο Σταμκο!, να μαθαινουμε και τιποτα! |
|
| |
ΜΟΥΡΓΑ V.I.P member
Μηνύματα : 2564 Ημερ/νία εγγραφής : 11/03/2012 Ηλικία : 48 Τόπος : ΛΕΜΜΥ ΖΕΙΣ ΕΣΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙΣ | Θέμα: Απ: Θεσσαλονικη 9/4/1941 Τετ 24 Απρ 2013, 07:17 | |
| Ο Λευκος Πυργος και η κατασκευη του θα μας μονοπολισουν το ενδιαφερον καλη συνεχεια αδερφε |
|
| |
Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Θεσσαλονικη 9/4/1941 Πεμ 25 Απρ 2013, 20:24 | |
| - Prop-early έγραψε:
- Καλή συνέχεια φίλε Στάμκο. Στις φωτογραφίες βλέπουμε να είναι ζωγραφισμένα πάνω στον Πύργο, σπίτια, δεντρα, κ.α. Προφανώς αυτό έγινε για λόγους παραλλαγής, ώστε να μήν είναι εύκολα διακριτός από τα αεροπλάνα. Ξέρεις εάν αυτά ζωγραφίστηκαν πρίν πέσει η πόλη στα χέρια των γερμανών;
Ή ζωγραφίστηκαν από τους γερμανούς για τους ίδιους λόγους; Ο Λευκός Πύργος βαμμένος με διάφορα σχέδια (σπίτια, δέντρα κ.λπ.) κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου για να μην αποτελεί στόχο των εχθρικών αεροπλάνων |
|
| |
Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Θεσσαλονικη 9/4/1941 Πεμ 25 Απρ 2013, 20:28 | |
|
Κ η ιστορία συνεχίζεται
Η Εισβολή του Γερμανικού Στρατού στην Θεσσαλονίκη έγινε την 9η Απριλίου του 1941. Στον Βαρδάρη ο Μητροπολίτης Γεννάδιος, ο στρατιωτικός διοικητής Ν. Ραγκαβής , ο δήμαρχος Κ. Μερκούριος και ο καθηγητής της νομικής του Α.Π.Θ. Περικλής Βιζουκίδης παραδίδουν τα κλειδιά της πόλης στον ταξίαρχο Βερστ, εκπρόσωπο στου στρατάρχη Λίστ.Φιλογερμανοί οργανώνουν υποδοχή των στρατευμάτων κατοχής κατά μήκος της οδού Εγνατίας (όπως τα περιγράφουν τόσο ο Ντίνος Χριστιανόπουλος όσο και ο Γιώργος Βαφόπουλος ) . Στα μέσα του ίδιου μήνα οι Γερμανοί τις εγκαταστάσεις του Στρατοπέδου Παύλος Μελάς ( έχει έκταση 450 περίπου στρεμμάτων και τα πρώτα του κτίρια κατασκευάστηκαν από την Οθωμανική Αυτοκρατορία περίπου το 1905 ) τις χρησιμοποιούν για να εγκαταστήσουν ένα από τα φοβερότερα στρατόπεδα συγκέντρωσης στην Ελλάδα. (οι Γερμανοί ίδρυσαν στην Ελλάδα 36 στρατόπεδα συγκέντρωσης , που ήταν όργανα πολιτικής τρομοκρατίας και κατά την διάρκεια της κατοχής εκτέλεσαν 48.000 Έλληνες ( Στην Θεσσαλονίκη 1.480). Αυτό το εφιαλτικό στρατόπεδο ήταν μια ανεξάντλητη δεξαμενή αίματος για τους Γερμανούς, τους Βουλγάρους και τους έλληνες συνεργάτες τους. Εδώ η φυλάκιση δεν είχε διακρίσεις και οι εκτελέσεις ήταν ρουτίνα. Η πρώτη εκτέλεση έγινε στις 19/8/1941 και η τελευταία στις 19/10/1944. Η Αποχώρηση από την Θεσσαλονίκη του ηττημένου Κατοχικού Γερμανικού Στρατού έγινε την 30η Οκτωβρίου του 1944 ανατινάζοντας σημαντικές εγκαταστάσεις της Θεσσαλονίκης . Η πόλη έζησε 1.296 Μαύρες Κατοχικές Ημέρες Συνολικά κατά την Γερμανική Κατοχή τα Θύματα και Απώλειες της Ελλάδος που μπόρεσαν να καταγραφούν είναι: Νεκροί πολέμου 1940-41 13.327 Εκτελεσμένοι (σε ολόκληρη την Ελλάδα) 56.225 Θανόντες όμηροι (στα γερμανικά στρατόπεδα) 105.000 Νεκροί από βομβαρδισμούς 7.120 Νεκροί σε μάχες της Εθνικής Αντίστασης (σύμφωνα με γερμανικά στοιχεία) 20.650 Νεκροί στη Μέση Ανατολή 1.100 Απώλειες Εμπορικού Ναυτικού 3.500 Σύνολο 206.922 Νεκροί από πείνα & σχετικές ασθένειες 600.000 ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ 806.922 Απώλειες από υπογεννητικότητα 300.000 Σύνολο απωλειών 1.106.922 Και δεν υπολογίζονται οι οικονομικές και πολιτιστικές καταστροφές που είχε η Ελλάδα και που επίορκοι πολιτικοί που κυβέρνησαν όλα τα επόμενα χρόνια, μέχρι και σήμερα θέλουν να τις αγνοούν. Αν αυτό δεν είναι Ολοκαύτωμα τότε τι είναι?????? |
|
| |
Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Θεσσαλονικη 9/4/1941 Πεμ 25 Απρ 2013, 22:13 | |
| Η εργασίες προχωράν με αργό ρυθμό άλλα σταθερά του πύργου... μπηκε κ το μονωτικό υλικό απο φελλό για τον θορυβο, κ έμεινε ακόμη το χτίσιμο σοβάτισμα το βάψιμο, οι πόρτες, τα παράθυρα, έχουμε δρόμο ακόμη μπροστα μας ... |
|
| |
Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Θεσσαλονικη 9/4/1941 Σαβ 27 Απρ 2013, 08:03 | |
| Καλήμερα παίδες έχω μια ερώτηση για τους αρματώνεστε κ οποίος γνωρίζη για το θέμα .ποιος γνωρίζη τους τύπους κ την παραλλαγή τους, τον γερμανικών οχημάτων που ηρθαν στην ελλαδα το 1941... Τώρα στην παρακάτω φωτογραφία ειναι απο την θεσσαλονικη το 1ο όχημα ειναι το sdkfz263 το έχω κ σημειωμένο...Τα προπορευόμενα οχήματα που τα έχω σε κύκλο κ ερωτηματικό τη οχήματα ειναι ?? ευχαριστώ.... continuity..... |
|
| |
Παρόμοια θέματα | |
|
|