Τελευταία Ανάρτηση | Ημερ/νία και ώρα | Από | | ΜΑΧΗ ΚΡΗΤΗΣ Γαλατάς Χανίων Μάιος 1941 VICKERS mk VIb του Roy Farran Κρήτη 1941 PROKHOROVKA 1943 τελευταίο ταξί απο κόλαση. Πεζικό κατά αρμάτων(JSU 152) Βόλγας αν.όχθη, Νοέμβριος 1942. OPERATION market garden CH-53 Super Stallion Academy 1/48 ΣΕΒΑΣΤΟΥΠΟΛΗ μέρος 3ο "η απελευθέρωση" Μοσον Ουγγαρία 2019 Tamiya German 3ton 4x2 Cargo Truck (Opel Blitz) με 20mm Flak 38 της Tristar
| Σαβ 03 Απρ 2021, 21:11 Τρι 25 Φεβ 2020, 12:40 Παρ 04 Οκτ 2019, 00:17 Τετ 02 Οκτ 2019, 23:12 Τετ 02 Οκτ 2019, 19:33 Παρ 09 Αυγ 2019, 14:07 Πεμ 25 Ιουλ 2019, 10:12 Δευ 01 Ιουλ 2019, 11:09 Παρ 03 Μάης 2019, 11:42 Δευ 01 Απρ 2019, 00:11
|
|
|
|
| Παρακολουθείτε το θέμα:Avro Anson Mk.I, Classic Airframes 1/48 | |
| |
| Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Avro Anson Mk.I, Classic Airframes 1/48 Τρι 20 Νοε 2012, 21:42 | |
| Λίγο καφέ, λίγη έρευνα και το μοντέλο μου! Είχα φτιάξει το ίδιο αεροσκάφος (με το ίδιο καλούπι) από τη Special Hobby, αλλά είχα εκτυπώσει εγώ τις χαλκομανίες για τα κωδικά, καθώς το κιτ δεν έδινε τα Ελληνικά. Αυτή τη φορά το κιτ έχει Ελληνικά εθνόσημα, οπότε θα γίνει απ'ευθείας μετάδοση εκ του κυτίου! Ξεκίνημα με τον πίνακα οργάνων |
| | | Prop-early Συντονιστής
Μηνύματα : 2836 Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012 Τόπος : Ενθάδε... | Θέμα: Απ: Avro Anson Mk.I, Classic Airframes 1/48 Τρι 20 Νοε 2012, 21:58 | |
| Ωραίος πίνακας, και ρεαλιστικά φθαρμένος....! Μα αυτός στην κούπα, σαν νά'ναι γνωστή φυσιογνωμία! Προχώρα φίλε προχώρα! Ωραίο θέμα, αγαπημένο! Αα! Και να προσθέσω αυτά που υποσχέθηκα! Στις 18-3-1941, το Avro Anson με αριθμο N51 και πλήρωμα τους σμηνία Χρ. Σπέντζο, σημαιοφόρο Δ.Διαμαντόπουλο και σμηνία Π.Μακρή, εντόπισε εχθρικό υποβρύχιο, και το έπληξε με επιτυχία. Αυτό οδήγησε στην καταστροφή του από άλλα αεροπλάνα και αντιτορπιλλικό που το χτύπησαν στην συνέχεια. Το Avro Anson με αριθμό Ν59 επετέθη κατά την διάρκεια περιπολίας ναυτικής συνεργασίας, εναντίον τριών ιταλικών βομβαρδιστικών που κατευθύνονταν πρός την ηπειρωτική χώρα για βομβαρδισμό. Με την εκδήλωση της επίθεσης, τα αεροπλάνα απέρριψαν τις βόμβες στην θάλασσα, και ανέστρεψαν πορεία με την μέγιστη δυνατή ταχύτητα, πρός την βάση τους. Επιπλέον Ελληνικά Anson, εκτέλεσαν 4 αποστολές βομβαρδισμού εναντίον των Ιταλικών βάσεων στα Δωδεκάννησα, και 2 εναντίον των Αγ.Σαράντα, αν και δεν ήταν κατάλληλα για τέτοιες αποστολές, καθώς ήταν βραδύτερα από τα άλλα βομβαρδιστικά. Το Ν57 καταστράφηκε από πτώση στην θάλασσα, αφού έχασε τον προσανατολισμό του μέσα σε κακοκαιρία και εξαντλήθηκαν τα καύσιμά του. Τα 2 από τα 3 μέλη του πληρώματος σκοτώθηκαν, διότι με την πτώση εξερράγησαν οι βόμβες του. Τα αεροσκάφη Ν51, Ν52, Ν55, Ν56, καθώς και το Ν61 μετά από επισκευή ελαφρών ζημιών που υπέστη, κατάφεραν να διαφύγουν στην Αίγυπτο, όπου και απετέλεσαν τον πυρήνα της 13ης Μοίρας Ελαφρού Βομβαρδισμού. Το τελευταίο Ελληνικό Ανσον πρέπει να πετούσε -αν καλά θυμάμαι- σε βοηθητικούς ρόλους πλέον, μέχρι τις αρχές του 1943 ( ! ) Υπόψιν σου πως μέχρι και τις πρώτες τους αποστολές στην Αίγυπτο, τα αεροπλάνα έφεραν στον πυργίσκο τους πολυβόλα πολυβόλα Hotchkiss των 7,7mm και όχι Lewis. Μάλιστα οι Έλληνες απέκρυψαν από τους Βρετανούς το γεγονός πως τους εξαντλήθηκαν τα πυρομαχικά των πολυβόλων, για να μήν τους πάρουν τα αεροπλάνα. Πυρομαχικό για τα Hotchkiss δεν υπήρχε διαθέσιμο στο οπλοστάσιο της RAF. Εξακολουθούσαν λοιπόν να τα πετάνε χωρίς αμυντικό οπλισμό! Τελικά τα πολυβόλα αντικαταστάθηκαν με Lewis, για τα οποία υπήρχε διαθέσιμο πυρομαχικό. |
| | | dtg Gold Member
Μηνύματα : 193 Ημερ/νία εγγραφής : 09/09/2012 Ηλικία : 58 Τόπος : Θεσσαλονίκη | Θέμα: Απ: Avro Anson Mk.I, Classic Airframes 1/48 Τετ 21 Νοε 2012, 18:33 | |
| Ω! ΠΑνέμορφο θέμα. Το κίτ δίνει (όπως βλέπω απο το εξώφυλλο) τα σκουρότερα εθνόσημα περιόδου Οκτ. 1940 και μετά; Σχετικά με τον οπλισμό: Στο βιβλίο "ΟΠΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΡΙΨΕΙΣ ΤΗς ΕΛΛΗΝΙΚΗς ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ 1940-1941" του Νίκου Χριστοφίλη, τα Ελληνικά Άμσον ήταν οπλισμένο με - 1 στθ πλβ Browning FN 32 7,92mm στην αριστερή ολευρά του ρύγχους και το κουμπί πυροδότησής του στο χειρηστήριο ως εξής: - 1 κινητό πλβ στον πυργίσκο CZ Scoda LK32 7,92mm με τυμπανοειδή γεμιστήρα με σκοπευτικά τύπου Vane. |
| | | Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Avro Anson Mk.I, Classic Airframes 1/48 Τετ 21 Νοε 2012, 18:55 | |
| Το θέμα του πίσω πολυβόλου με είχα απασχολήσει κάποια στιγμή, αλλά δεν το συνέχισα το θέμα, δυστυχώς. Μου φαίνεται πως το κιτ πρέπει να δίνει Lewis. Αν βρω κάποιο Browning θα το αλλάξω σίγουρα. Γνωρίζει κανείς πού θα βρω το Browning στην 1/48; |
| | | zark -
Μηνύματα : 1853 Ημερ/νία εγγραφής : 08/03/2012 Ηλικία : 57 Τόπος : ΠΑΤΡΑ | Θέμα: Απ: Avro Anson Mk.I, Classic Airframes 1/48 Τετ 21 Νοε 2012, 19:42 | |
| Τι μπραουνινγκ θελεις? μπορει να εχω κατι στο σπειςμποξ (space box). |
| | | Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Avro Anson Mk.I, Classic Airframes 1/48 Τετ 21 Νοε 2012, 20:04 | |
| - zark έγραψε:
- Τι μπραουνινγκ θελεις? μπορει να εχω κατι στο σπειςμποξ (space box).
Γράψε λάθος! Για το πίσω έλεγα! Θα ανεβάσω σε λίγο φωτό από το πολυβόλο του κιτ. |
| | | zark -
Μηνύματα : 1853 Ημερ/νία εγγραφής : 08/03/2012 Ηλικία : 57 Τόπος : ΠΑΤΡΑ | Θέμα: Απ: Avro Anson Mk.I, Classic Airframes 1/48 Τετ 21 Νοε 2012, 20:05 | |
| |
| | | Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Avro Anson Mk.I, Classic Airframes 1/48 Τετ 21 Νοε 2012, 20:17 | |
| Λοιπόν, στο διαδίκτυο διάβασα πως το ραχιαίο πολυβόλο του Anson Mk.I ήταν το Vickers K. Παραθέτω μια φωτό για σύγκριση με το κομμάτι του κιτ http://en.wikipedia.org/wiki/Vickers_K_machine_gunΤο κιτ δίνει το κάτωθι: Δεν γνωρίζω αν αλλάχτηκε το πολυβόλο στην Ελλάδα. Αν το άλλαξαν, θα πρέπει να βρω το σωστό. Τι λέτε; |
| | | dtg Gold Member
Μηνύματα : 193 Ημερ/νία εγγραφής : 09/09/2012 Ηλικία : 58 Τόπος : Θεσσαλονίκη | Θέμα: Απ: Avro Anson Mk.I, Classic Airframes 1/48 Τετ 21 Νοε 2012, 21:50 | |
| Τα βρετανικά α/φη αγοράστηκαν χωρίς οπλισμό για να τοποθετηθουν σε αυτά Browning FN 32 7,92mm και CZ Scoda LK32 7,92mm που είχε ήδη παραγγείλει η Ελλάδα. Μάλιστα στα PZL η πολωνική εταιρεία αναγκάστηκε να αλλάξει το χώρο φιλοξενείας των πλβ για να τοποθετηθούν τα ελληνικά πλβ. Δυστυχώς στα βομβαρδιστικά της ΕΒΑ τα πλβ αυτά δεν συνεργαζόταν με το σύστημα διακοπής πυρός όταν το πλβ ευθυγραμμίζονταν με τμήματα του α/φους (συμβατό με τα βρετανικά πλβ φυσικα) με αποτέλεσμα να παρατηρούνται "αυτοτραυματισμοί" των α/φών μας! |
| | | Prop-early Συντονιστής
Μηνύματα : 2836 Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012 Τόπος : Ενθάδε... | Θέμα: Απ: Avro Anson Mk.I, Classic Airframes 1/48 Τετ 21 Νοε 2012, 22:51 | |
| - dtg έγραψε:
- Τα βρετανικά α/φη αγοράστηκαν χωρίς οπλισμό για να τοποθετηθουν σε αυτά Browning FN 32 7,92mm και CZ Scoda LK32 7,92mm που είχε ήδη παραγγείλει η Ελλάδα. Μάλιστα στα PZL η πολωνική εταιρεία αναγκάστηκε να αλλάξει το χώρο φιλοξενείας των πλβ για να τοποθετηθούν τα ελληνικά πλβ. Δυστυχώς στα βομβαρδιστικά της ΕΒΑ τα πλβ αυτά δεν συνεργαζότν με το σύστημα διακοπής πυρός όταν το πλβ ευθυγραμμίζονταν με τμήματα του α/φους (συμβατό με τα βρετανικά πλβ φυσικα) με αποτέλεσμα να παρατηρούνται "αυτοτραυματισμοί" των α/φών μας!
Συμφωνώ με τον dtg. Στο βιβλίο "πετώντας σε ξένους ουρανούς", λέει πως τα Ελληνικά Anson έφεραν στους πυργίσκους τους πολυβόλα ""Χότσκιτς" Τσεχοσλοβάκικης κατασκευής". Προφανώς εννοεί τα Τσεχοσλοβάκικα Skoda, που είναι αρκετά παρόμοια με αυτό που δείχνεις στο πίσω μέρος του όπλου και τον γεμιστήρα, η κάνη φαίνεται να διαφέρει μόνον.... Το σκοντα έχει τρυπητό αερόψηκτο περίβλημα στην κάνη.... |
| | | phantomakias V.I.P member
Μηνύματα : 530 Ημερ/νία εγγραφής : 11/09/2012 Ηλικία : 52 Τόπος : Αθήνα | Θέμα: Απ: Avro Anson Mk.I, Classic Airframes 1/48 Πεμ 22 Νοε 2012, 22:56 | |
| Ελα μη μασας ,Σκοντα εχεις στο γκαραζ. Ορμα του!!! |
| | | Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Avro Anson Mk.I, Classic Airframes 1/48 Πεμ 22 Νοε 2012, 23:59 | |
| |
| | | Prop-early Συντονιστής
Μηνύματα : 2836 Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012 Τόπος : Ενθάδε... | Θέμα: Απ: Avro Anson Mk.I, Classic Airframes 1/48 Παρ 23 Νοε 2012, 10:13 | |
| Θα πώ μιά ιδέα και ας είναι και...πατάτα. Αν σκεφτείς πως το Browning έχει τρυπητή κάνη που μοιάζει "κάπως" με του Skoda, θα μπορούσες ίσως, να συνδυάσεις το σώμα του Lewis με την κάνη του Browning, και να φτιάξεις ένα "υβρίδιο" που θα μοιάζει με Skoda. Ευχαριστώ φίλε, που το έκανες θέμα, διότι ήμουν έτοιμος να βάλω Hotchkiss στο δικό μου...Έτσι είναι!Μαθαίνουμε ο ένας από τον άλλο!..Καλή συνέχεια! |
| | | Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Avro Anson Mk.I, Classic Airframes 1/48 Παρ 23 Νοε 2012, 13:38 | |
| - Prop-early έγραψε:
- Θα πώ μιά ιδέα και ας είναι και...πατάτα.
Αν σκεφτείς πως το Browning έχει τρυπητή κάνη που μοιάζει "κάπως" με του Skoda, θα μπορούσες ίσως, να συνδυάσεις το σώμα του Lewis με την κάνη του Browning, και να φτιάξεις ένα "υβρίδιο" που θα μοιάζει με Skoda. Ευχαριστώ φίλε, που το έκανες θέμα, διότι ήμουν έτοιμος να βάλω Hotchkiss στο δικό μου...Έτσι είναι!Μαθαίνουμε ο ένας από τον άλλο!..Καλή συνέχεια! Αυτό σκεφτόμουν να κάνω. Βρήκα κάποες ρητινένιες κάνες. Ξεκινάω το χειρουργείο! |
| | | Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Avro Anson Mk.I, Classic Airframes 1/48 Παρ 23 Νοε 2012, 14:11 | |
| Βρήκα ρητινένιες κάνες από 48άρι Bf110!!! Δεν έχω ιδέα πόσων χιλιοστών είναι, αλλά από εμφάνιση φαίνεται να είναι πιο κοντά στην πραγματική αυτή που είναι ακριβώς πάνω από το πολυβόλο του κιτ. Θα πρέπει να ευχαριστήσω τον dtg ο οποίος μου έστειλε φωτογραφίες του πολυβόλου Skoda. Από αυτές διάλεξα τη συγκεκριμένη κάνη. Κι εδώ είναι το αποτέλεσμα Μόλις στεγνώσει καλά θα καθαρίσω το πολυβόλο από το φλας και θα το βάψω για να δω τι έχω κάνει. Θι γιου θουν! |
| | | dtg Gold Member
Μηνύματα : 193 Ημερ/νία εγγραφής : 09/09/2012 Ηλικία : 58 Τόπος : Θεσσαλονίκη | Θέμα: Απ: Avro Anson Mk.I, Classic Airframes 1/48 Παρ 23 Νοε 2012, 14:30 | |
| Εντάξει είναι μοιάζει αρκετά με το skoda. Aν εβρισκες και μια γεμιστηρα στην 1΄48 θα εισαι οκ. Δεν το καλουπαρει καποιος να εχουμε αποθεμα; Λεω τωρα! |
| | | Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Avro Anson Mk.I, Classic Airframes 1/48 Παρ 23 Νοε 2012, 14:39 | |
| - dtg έγραψε:
- Εντάξει είναι μοιάζει αρκετά με το skoda. Aν εβρισκες και μια γεμιστηρα στην 1΄48 θα εισαι οκ.
Δεν το καλουπαρει καποιος να εχουμε αποθεμα; Λεω τωρα! Αν η γεμιστήρα του είναι το κυκλικό τύμπανο που μπαίνει από πάνω, τότε θα βάλω αυτό που δίνει το κιτ. Από αριστερά όμως να βάλω το κομμάτι που δίνει; Ή όχι, από τη στιγμή που το κιτ δίνει το Vickers; |
| | | dtg Gold Member
Μηνύματα : 193 Ημερ/νία εγγραφής : 09/09/2012 Ηλικία : 58 Τόπος : Θεσσαλονίκη | Θέμα: Απ: Avro Anson Mk.I, Classic Airframes 1/48 Παρ 23 Νοε 2012, 14:43 | |
| Το τύμπανο που λες πρέπει να είναι η γεμιστηρα. Για την άλλη ερώτηση, δεν κατάλαβα για ποιο αριστερό κομμάτι λες! |
| | | Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Avro Anson Mk.I, Classic Airframes 1/48 Παρ 23 Νοε 2012, 14:45 | |
| Κοίτα στην πρώτη σελίδα, στη φωτό από τις οδηγίες του μοντέλου, το κομμάτι με αρίθμηση R5. Είναι κάτι σαν...πουγγί που κρέμεται στη αριστερή πλευρά του πολυβόλου. |
| | | dtg Gold Member
Μηνύματα : 193 Ημερ/νία εγγραφής : 09/09/2012 Ηλικία : 58 Τόπος : Θεσσαλονίκη | Θέμα: Απ: Avro Anson Mk.I, Classic Airframes 1/48 Παρ 23 Νοε 2012, 15:19 | |
| Α, μάλιστα εννοείς τη σακούλα ή όπως αλλιώς λεγεται που συλλέγει τους κ΄λυκες. Χμ δε ξερω αν ειχαμε ... |
| | | dtg Gold Member
Μηνύματα : 193 Ημερ/νία εγγραφής : 09/09/2012 Ηλικία : 58 Τόπος : Θεσσαλονίκη | Θέμα: Απ: Avro Anson Mk.I, Classic Airframes 1/48 Παρ 23 Νοε 2012, 16:09 | |
| ΧΜ μάλλον είχαμε τελικά! Σε σκιτσο για το πισω πολυβόλο ενός Avro 626 (N Χριστοφίλης "ΟΠΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΡΙΨΕΙΣ ΤΗς Ε.Α. 1940-1941" υπάρχει τετοια σακούλα. Παρόλο που το πλβ αυτό είναι μπράουνινγκ φαίνεται μάλλον πως η ΕΒΑ τη χρησιμοποιούσε. Είναι λογικό να υποθέσουμε ότι την ειχαν και στα Σκόντα. Άλλωστε που θα πηγίναν οι κάλυκες στο στενό χώρο του πυργισκου; Θα έπεφταν στον πολυβολυτή καίγοντάς τον ή στο τζάμι καταστρέφοντάς το. Βέβαια αυτό είναι μια υπόθεση δική μου απλά μου φαίνεται λογική. Ελπίζω δηλ |
| | | Επισκέπτης Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Avro Anson Mk.I, Classic Airframes 1/48 Παρ 23 Νοε 2012, 16:40 | |
| - dtg έγραψε:
- ΧΜ μάλλον είχαμε τελικά!
Σε σκιτσο για το πισω πολυβόλο ενός Avro 626 (N Χριστοφίλης "ΟΠΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΡΙΨΕΙΣ ΤΗς Ε.Α. 1940-1941" υπάρχει τετοια σακούλα. Παρόλο που το πλβ αυτό είναι μπράουνινγκ φαίνεται μάλλον πως η ΕΒΑ τη χρησιμοποιούσε. Είναι λογικό να υποθέσουμε ότι την ειχαν και στα Σκόντα. Άλλωστε που θα πηγίναν οι κάλυκες στο στενό χώρο του πυργισκου; Θα έπεφταν στον πολυβολυτή καίγοντάς τον ή στο τζάμι καταστρέφοντάς το. Βέβαια αυτό είναι μια υπόθεση δική μου απλά μου φαίνεται λογική. Ελπίζω δηλ Γιατί όχι; Λογικό ακούγεται... Θα το βάλω. |
| | | Prop-early Συντονιστής
Μηνύματα : 2836 Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012 Τόπος : Ενθάδε... | Θέμα: Απ: Avro Anson Mk.I, Classic Airframes 1/48 Παρ 23 Νοε 2012, 18:58 | |
| Και εγώ λέω να το βάλεις, αλλά να δούμε από πού έβγαιναν οι κάλυκες, ώστε να μπεί σωστά!Dtg,για ρίξε μιά ματιά... |
| | | dtg Gold Member
Μηνύματα : 193 Ημερ/νία εγγραφής : 09/09/2012 Ηλικία : 58 Τόπος : Θεσσαλονίκη | Θέμα: Απ: Avro Anson Mk.I, Classic Airframes 1/48 Παρ 23 Νοε 2012, 21:29 | |
| Χμ δε ξερω απο που εβγαιναν οι σφαιρες! Σε πολυβόλο lewis η σακούλα είναι στα δεξια έχοντας δει φώτο, αλλά για το Skoda ... |
| | | zark -
Μηνύματα : 1853 Ημερ/νία εγγραφής : 08/03/2012 Ηλικία : 57 Τόπος : ΠΑΤΡΑ | Θέμα: Απ: Avro Anson Mk.I, Classic Airframes 1/48 Σαβ 24 Νοε 2012, 09:02 | |
| ...οι σφαιρες απο μπροστα δεν βγαινουν ? |
| | | Παρόμοια θέματα | |
|
|
|