Τελευταία Ανάρτηση
Ημερ/νία και ώρα
Από
ΜΑΧΗ ΚΡΗΤΗΣ Γαλατάς Χανίων Μάιος 1941
VICKERS mk VIb του Roy Farran Κρήτη 1941
PROKHOROVKA 1943 τελευταίο ταξί απο κόλαση.
Πεζικό κατά αρμάτων(JSU 152)
Βόλγας αν.όχθη, Νοέμβριος 1942.
OPERATION market garden
CH-53 Super Stallion Academy 1/48
ΣΕΒΑΣΤΟΥΠΟΛΗ μέρος 3ο "η απελευθέρωση"
Μοσον Ουγγαρία 2019
Tamiya German 3ton 4x2 Cargo Truck (Opel Blitz) με 20mm Flak 38 της Tristar
Σαβ 03 Απρ 2021, 21:11
Τρι 25 Φεβ 2020, 12:40
Παρ 04 Οκτ 2019, 00:17
Τετ 02 Οκτ 2019, 23:12
Τετ 02 Οκτ 2019, 19:33
Παρ 09 Αυγ 2019, 14:07
Πεμ 25 Ιουλ 2019, 10:12
Δευ 01 Ιουλ 2019, 11:09
Παρ 03 Μάης 2019, 11:42
Δευ 01 Απρ 2019, 00:11











 

 Παρακολουθείτε το θέμα:IT'S TEA TIME MATE!

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΜΟΥΡΓΑ

ΜΟΥΡΓΑ
V.I.P member
V.I.P member

Μηνύματα : 2564
Ημερ/νία εγγραφής : 11/03/2012
Ηλικία : 47
Τόπος : ΛΕΜΜΥ ΖΕΙΣ ΕΣΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙΣ
ΔημοσίευσηΘέμα: IT'S TEA TIME MATE! IT'S TEA TIME MATE! EmptyΤρι 30 Μάης 2017, 23:16

Καλησπερα μολις τελειωσαν τα δυο τελευταια  μου μοντελα που τα παιδευω εδω και 3-4 μηνες.Οπως θα καταλαβατε απο τον τιτλο ειναι δυο εγγλεζακια το ενα μαλιστα καθαροαιμο το αλλο ειναι η πρωτη ευρωπαικη προσπαθεια να φτιαξουν μαχητικο οι ευρωπαιοι απο κοινου αλλα οχι και με τοση επιτυχια και δεν φτανει αυτο το ξαναδοκιμασαν.....πολυ αργοτερα.
Παμε λοιπον στο Μπλακμπουρν-Χωκερ Μπουκανηρ.Ενα απο τα ποιο ασχημα αεροπλανα που εγιναν ποτε αλλα με μια δικια του ομως αγρια ομορφια  σχεδιαστηκε σαν αφος του ναυτικου για τα αεροπλανοφορα του ναυτικου της αυτου μεγαλιοτητας affraid απο την μπλακμπουρν αλλα αργοτερα μετονομαστηκε σε Hawker Siddeley Buccaneer οταν αγοραστηκε απο την χωκερ.Σχεδιαστικε για να εκτελει επιθεσεις σε πλοια σε πολυ χαμηλο υψος κατω απο το υψος των ρανταρ αλλα και για πυρηνικη κρουση καθως και συμβατικη!Σε υπηρεσια με το Ναυτικο μπηκε το 1962 εως το 1978 που τα αντικατεστησε με χαρριερ και τα παραχωρησε ολα στη RAF!H αεριπορεια το πηρε το 1969 ως αντικαταστατη του  General Dynamics F-111K που ακυρωθηκε ως αντιαταστατης του  BAC TSR-2 το οποιο και αυτο ειχε ακυρωθει νωριτερα.Το τελευταιο Μπουκανηρ αποσυρθηκε το 1994 πολλοι λενε για χαρη του  Tornado εχοντας λαβει ο τυπος μερος στην Καταιγιδα της Ερημου.Επισης το αφος μπηκε σε υπηρεσια και με την Νοτια Αφρικη και ειδε δραση στο South African Border War!
https://en.wikipedia.org/wiki/Blackburn_Buccaneer


Το Panavia Tornado είναι ένα δικινητήριο πολλαπλών ρόλων μαχητικό-επιθετικό αεροσκάφος, το οποίο κατασκευαζόταν στην Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Δυτική Γερμανία. Το αεροσκάφος διαθέτει τρεις διαφορετικές εκδόσεις: το Tornado IDS, το Tornado ECR και το Tornado ADV.
To Tornado έκανε την πρώτη του πτήση στις 14 Αυγούστου 1974 και μπήκε σε υπηρεσία κατά το διάστημα 1979-1980. Πέρα από τις τρεις αρχικές χώρες που το κατασκεύασαν, η μόνη πολεμική αεροπορία που χρησιμοποίησε το συγκεκριμένο αεροσκάφος ήταν η Βασιλική Αεροπορία της Σαουδικής Αραβίας. Κατασκευάστηκαν συνολικά 992 αεροσκάφη του τύπου, κατά τα έτη 1979-1998.
Το Tornado έχει χρησιμοποιηθεί σε πολλές πολεμικές συγκρούσεις, όπως στον Πόλεμο του Κόλπου, της Βοσνίας και του Κοσόβου, στον Πόλεμο στο Ιράκ του 2003, καθώς και σε μικρότερους ρόλους στη Λιβύη, το Αφγανιστάν και την Υεμένη.
Το αεροσκάφος κατασκευάστηκε σε δύο κύριες εκδόσεις: το Tornado IDS (InterDictor/Strike) -που είναι εξειδικευμένη έκδοση μαχητικού/βομβαρδιστικού-[83] και το Tornado ECR της Luftwaffe κατά την διάρκεια της επιχείρησης Allied Force (Απρίλιος 1999)
Τα Tornado IDS της RAF αρχικά ονομάζονταν Tornado GR1 ενώ μεταγενέστερες εκδόσεις τους πήραν τις ονομασίες Tornado GR1A, Tornado GR1B, Tornado GR4 και Tornado GR4A. Το πρώτο από τα συνολικά 228 GR1 της RAF παραδόθηκε στις 5 Ιουνίου 1979 και ο τύπος εντάχθηκε σε υπηρεσία στις αρχές του επόμενου έτους. Την περίοδο 1997-2003 142 αεροσκάφη αναβαθμίστηκαν στο επίπεδο GR4.
Το Tornado GR1B ήταν μια εξειδικευμένη έκδοση προσβολής θαλάσσιων στόχων του GR1. Συνολικά μετασκευάστηκαν 26 μονάδες,[86] που επιχειρούσαν από την αεροπορική βάση RAF Lossiemouth στην Σκοτία, αντικαθιστώντας στον ρόλο αυτό τα παλαιότερα Blackburn Buccaneer. Τα GR1B μπορούσαν να μεταφέρουν μέχρι και τέσσερις πυραύλους αέρος-επιφανείας Sea Eagle.
Το 1984 το Υπουργείο Άμυνας του Ηνωμένου Βασιλείου ξεκίνησε μελέτη για την αναβάθμιση των GR1. Τελικά αποφασίστηκε το 1994 η αναβάθμιση στο επίπεδο GR4, που θα βελτίωνε τις δυνατότητες του αεροσκάφους στα μεσαία ύψη και βασίζονταν στην εμπειρία που είχε αποκομηθεί κατά την διάρκεια του πολέμου του Κόλπου το 1991. Η British Aerospace ανέλαβε την αναβάθμιση 142 αεροσκαφών, την περίοδο 1996-2003.Σε 59 αεροσκάφη εγκαταστάθηκε το πακέτο ηλεκτρονικών CUSP χάρη στο οποίο μπορούν να χρησιμοποιούν την βόμβα Paveway IV καθώς και νέο ασφαλές σύστημα επικοινωνιών[75] κατά την διάρκεια της Φάσης Α (Phase A),ενώ κατά την Φάση Β (Phase B) εγκαταστάθηκε το σύστημα ζεύξης δεδομένων TIE (Tactical Information Exchange datalink) της General Dynamics.
Το GR1A είναι η έκδοση αναγνωριστικού του GR1 και χρησιμοποιείται από την RAF και την πολεμική αεροπορία της Σαουδικής Αραβίας (RSAF). Διαθέτει το σύστημα αναγνώρισης με χρήση υπερύθρων TIRRS (Tornado Infra-Red Reconnaissance System) στην θέση του πυροβόλου.[89] Η RAF παρήγγειλε 30 GR1A, εκ των οποίων 14 προέρχονταν από μετασκευή υπαρχόντων GR1A και 16 κατασκευάστηκαν εξ αρχής. Όταν τα GR1 αναβαθμίστηκαν σε GR4, τα αναγνωριστικά GR1A αναβαθμίστηκαν και αυτά στο επίπεδο GR4A.[91] Η αλλαγή από επιχειρήσεις σε χαμηλό ύψος σε επιχειρήσεις σε μεσαία/μεγάλα ύψη είχε σαν αποτέλεσμα την διακοπή χρήσης του TIRRS.Επειδή τα όργανα που μεταφέρουν εσωτερικά τα GR4A δεν είναι πλέον απαραίτητα, η Πτέρυγα Τακτικής Αναγνώρισης της RAF αξιοποιεί GR4A και απλά GR4.Το Tornado ECR είναι έκδοση του αεροσκάφους που χρησιμοποιείται από την γερμανική και την ιταλική πολεμική αεροπορία σε αποστολές καταστολής της εχθρικής αεράμυνας (Suppression of Enemy Air Defences - SEAD). Το πρώτο αεροσκάφος αυτής της έκδοσης παραδόθηκε στις 21 Μαΐου 1990. Τα ECR έχουν αισθητήρες ανίχνευσης της δραστηριότητας των ραντάρ της αεράμυνας του αντιπάλου και διαθέτουν πυραύλους AGM-88 HARM.[94] Η Luftwaffe παρέλαβε 35 αεροσκάφη ECR, όλα νέας κατασκευής, ενώ τα 16 της ιταλικής αεροπορίας προέρχονται από μετασκευή υπαρχόντων Tornado IDS. Υπάρχουν και άλλες διαφορές ανάμεσα στα γερμανικά και τα ιταλικά αεροσκάφη: τα πρώτα χρησιμοποιούν τους κινητήρες RB199 Mk.105, που είναι λίγο ισχυρότεροι και δεν φέρουν πυροβόλο.Σε αντίθεση με τα γερμανικά ECR, τα ιταλικά δεν έχουν ενσωματωμένους αισθητήρες αλλά χρησιμοποιούν αισθητήρες που είναι εγκατεστημένοι σε εξωτερικά pods. Η RAF χρησιμοποιεί τα IDS σε ρόλο SEAD αντί για τα ECR. Επίσης μετασκεύασαν αρκετά Tornado F.3 ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε αυτό τον ρόλο.
Το Tornado ADV είναι η έκδοση αναχαιτιστικού και αναπτύχθηκε για την RAF (σε βρετανική υπηρεσία ονομάζονται Tornado F2 ή F3). Τέτοια αεροσκάφη διαθέτουν επίσης οι πολεμικές αεροπορίες της Ιταλίας και της Σαουδικής Αραβίας. Δεν δόθηκε τόσο πολύ έμφαση στην ευελιξία του αεροσκάφους, όσο στα χαρακτηριστικά που θα του επέτρεπαν να αναχαιτίζει τα στρατηγικά βομβαρδιστικά, σημαντική απειλή κατά την διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου. Το αεροσκάφος έχει κατά 80% κοινά εξαρτήματα με το Tornado IDS, όμως έχει καλύτερη επιτάχυνση, μπορεί να μεταφέρει μεγαλύτερη ποσότητα καυσίμου και διαθέτει το ραντάρ AI.24 Foxhunter. Διαθέτει μόνο ένα πυροβόλο, προκειμένου να υπάρχει αρκετός χώρος για το ανασυρρόμενο σύστημα εναέριου ανεφοδιασμού



Παμε τωρα στα μοντελα ξεκινωντας απο το Μπουκανηρ το που ειναι το παλιο μοντελο της ερφιξ  βασικο με υπερυψωμενη γραμμωση και οχι και πολυ καλη εφαρμογη ειδικα στο πισω μερος που ειναι τα αεροφρενα αλλα ειναι μονοδρομος γιατι ειναι το  μοναδικο διαθεσημο στην 1/72 παντως εγω το ευχαριστηθηκα και υπαρχει και αλλη κατασκευη στο φορουμ του Προπ που εχει φτιαξει την ναυτικη εκδοση!Βαμμενο με γκουνζε εχει γινει προσκιαση και ασταρωμα εχουν ξανοιχτει τα χρωματα με τονους ποιο ανοιχτο το καθε βασικο χρωμα.Εγινε μετασκιαση  ><|||  με πολυ αραιωμενο μαυρο και πεσανε φιλτρα με ανοιχτο πολυ αραιωμενο γκρι,βερνικωμα χαλκομανειες εξαιρετικες παρα την ηλικια τους(να τα βλεπει η χασεγκαβα αυτα που εχει τα τριπλασια και οι χαλκομανειες δυαλιονται) ξανα βερνικωμα γουος οσο το δυνατον και βενικι ματ και καποιες φθορες με σκονες ταμιγια!
IT'S TEA TIME MATE! Buccaneer_SMk2B_Airfix

Το τορνεηντο της ΙΤΑΛΕΡΙ  τωρα ελκυστικοτατη η τιμη του αλλα με προβληματα εφαρμογης και δυο ελεηνα καθισματα που μου χαλανε την εικονα του μοντελου προσοχη οποιος θα το φτιαξει στις εξαγωγες τω κινητηρων σαν να ειναι απο αλλο μοντελο θελουν κολλημα και στοκαρισμα για να δεσουν με την ατρακτο αλλιως δειχνουν ασχετες.Προσοχη θελει και στους πυλωνες που κινουντε εγω τα κολλησα ολα και υσηχασα γιατι θα το πεταγα απο το παραθυρο.Απο βλακεια μου δεν εβρισκα τις χαλκομανειες του κιτ που ηταν πολυ καλες και αναγκαστικα να χρησιμοποιησω της ΛΙντεν ΧΙλ για το τορνεηντο απαραδεκτες οι οδηγιες και πολυ φιλμ γυρω απο τις χαλκομανειες αν δεν ειχαν τα σαουδαραβικα σηματα θα τις πεταγα!
Το μοντελο Βαφτηκε με το ΑΚΑΝ BS380 (70041) ΑΦΟΥ ΑΣΤΑΡΩΘΗΚΕ ΜΕ mrsurfaser 1000 εγινε προσπαθεια επαναχαραξεις γραμμωσεων που χαθηκαν απο το τριψιμο με μετρια επιτυχια εγινε τσιπινγκ με πρασινο και γκρι σε μερη στα φτερα και την ατρακτο αφου τα αεροπλανα βαφτηκαν με νερομπογια προχειρα και στην διαρκεια των επιχηρησεων στον κολπο ξεβαφαν για πλακα.Βερνικωμα με γκλος χαλκομανειες ξανα βερνικωμα και γουος βερνικωμα με ματ σκονισμα με σκονες ταμιγια και λαδιες και διαρροες με το ΑΚ FUEL STAIN!IT'S TEA TIME MATE! 1015513-15582-88-720


https://el.wikipedia.org/wiki/Panavia_Tornado#Tornado_ADV

IT'S TEA TIME MATE! DSCN5135

IT'S TEA TIME MATE! DSCN5136

IT'S TEA TIME MATE! DSCN5139

IT'S TEA TIME MATE! DSCN5142

IT'S TEA TIME MATE! DSCN5144

IT'S TEA TIME MATE! DSCN5148

IT'S TEA TIME MATE! DSCN5156

IT'S TEA TIME MATE! DSCN5157

IT'S TEA TIME MATE! DSCN5163

IT'S TEA TIME MATE! DSCN5165

IT'S TEA TIME MATE! DSCN5167

IT'S TEA TIME MATE! DSCN5173

IT'S TEA TIME MATE! DSCN5175

IT'S TEA TIME MATE! DSCN5176

IT'S TEA TIME MATE! DSCN5178

IT'S TEA TIME MATE! DSCN5182


παρατηρησεις σχολια δεκτα οπως παντα!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Prop-early

Prop-early
Συντονιστής
Συντονιστής

Μηνύματα : 2836
Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012
Τόπος : Ενθάδε...
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: IT'S TEA TIME MATE! IT'S TEA TIME MATE! EmptyΤετ 31 Μάης 2017, 01:35

Δεν μπορώ να μην θαυμάσω το κτήνακι σου.Υπαρχει μία τρυφερή θέση στην καρδιά μου για αυτό το θηριο. Κι η δουλειά σου πολύ πολύ καλή. oooohj
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
DimitrisBellas

DimitrisBellas
Bronze member
Bronze  member

Μηνύματα : 49
Ημερ/νία εγγραφής : 19/10/2016
Ηλικία : 41
Τόπος : Πατρα
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: IT'S TEA TIME MATE! IT'S TEA TIME MATE! EmptyΤετ 31 Μάης 2017, 09:39

Σας θαυμαζω εσας στην 1/72....good job lad...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
modelakias

modelakias
V.I.P member
V.I.P member

Μηνύματα : 431
Ημερ/νία εγγραφής : 29/10/2016
Ηλικία : 60
Τόπος : Σαλαμινα
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: IT'S TEA TIME MATE! IT'S TEA TIME MATE! EmptyΤρι 13 Ιουν 2017, 19:31

τέλειο!!! μπράβο!!! #!!~~
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μοιραστείτε αυτό το θέμα

Σελίδα 1 από 1

 Παρόμοια θέματα

-
» It's a BLACKHAWK mate!!!!!!!!!!
PASYFIMON :: ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ  :: ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ JET-