Ιστορία:
Τώρα γενικά αναγνωρισμένος ως ο πρώτος αληθινός μαχητής της RFC, το Airco DH2 έφτασε στη Γαλλία στις αρχές του 1916. Μέχρι εκείνη την εποχή το μονοπλάνο Fokker E είχε αποκτήσει υπεροχή πάνω από το δυτικό μέτωπο λόγω του πολυβόρου του, το οποίο δεν είχε αποτελεσματική απάντηση, καθώς δεν είχε αναπτυχθεί κανένα βρετανικό εργαλείο διακοπής για να επιτρέψει σε ένα όπλο να πυροδοτήσει μέσω του δίσκου έλικα.
Αντ 'αυτού, το DH2, που πετούσε για πρώτη φορά τον Ιούλιο του 1915, διαιωνιζόταν τη διάταξη του κινητήρα ώθησης του DH1 στην οποία ο χειριστής καθόταν στην ακραία μύτη. Στο νέο αεροπλάνο αναμενόταν όχι μόνο να πετάξει το αεροσκάφος αλλά και να χειριστεί το όπλο του που τροφοδοτούσε το τύμπανο Lewis από τη συναρμολόγηση στην τοποθέτηση, ένα από τα οποία ήταν τοποθετημένο σε κάθε πλευρά του πιλοτηρίου του. Σε εύθετο χρόνο οι πιλότοι RFC μάθαιναν να χρησιμοποιούν το όπλο Lewis ως σταθερό όπλο, στοχεύοντας όλο το αεροσκάφος στο στόχο του.
Από την ορθόδοξη ξύλινη κατασκευή που καλύπτεται από υφάσματα, το μικρό DH2 κατείχε ένα συνολικό βάρος όχι μεγαλύτερο από 702 kg (l, 547Ib) με κινητήρα Le Rhone, ενώ ολόκληρη η ουραία μονάδα μεταφέρθηκε σε τέσσερις δοκούς προσαρτημένες στα πτερύγια. Τα περισσότερα υπηρεσιακά αεροσκάφη τροφοδοτήθηκαν από το 110hp (82-kW) Gnome, περιστρεφόμενο, με έλικα δύο λεπίδων.
Η πρώτη μοίρα RFC για να πάρει τα DH2s στη Γαλλία ήταν η 24η Μοίρα (με εντολή του Major Lanoe G. Hawker, VC, DSO), η οποία έφτασε στο St Omer με 12 αεροσκάφη στις 7 Φεβρουαρίου 1916. Τους επόμενους τρεις μήνες οι αριθμοί 29 και 32 Οι μοίρες ακολούθησαν και αυτές οι τρεις μονάδες συμμετείχαν στην αιματηρή μάχη του Somme, συμμετέχοντας συνεχώς στα γερμανικά μονοθέσια Fokker E III με σχετικά ισότιμους όρους. Σε εύθετο χρόνο ο τύπος εξυπηρετούσε επίσης τους αριθμούς 5, 14, 17, 41, 47 και 111 Μοίρες το Βασιλικό Αεροσκάφος και δύο αεροσκάφη πέταξαν με μοτοσικλέτες εγχώριας άμυνας: ένας, που πετούσε ο Καπετάν (αργότερα ο Air Marshal Sir Richard) ο Saundby του Πειραματικού Σταθμού Orfordness, επιτέθηκε στο γερμανικό αεροσκάφος L 48 στις 17 Ιουνίου 1917.
DH2 μονόπλευρο διπλωτάνιο "ώθησης"
Ένα διπλανάνιο «ωθητή» DH2 μονής έδρας, το οποίο χρησιμοποιήθηκε με επιτυχία ενάντια στο διπλόπλακο του Fokker E το 1916, αλλά ξεπέρασε και ξεπεράστηκε με τη σειρά του ακολουθώντας σχέδια.
Airco de Havilland 2
Πλευρική όψη Airco de Havilland 2. Αυτή η μηχανή δεν έχει τοποθετημένο πολυβόλο. Με την υπηρεσία DH2 στην υπηρεσία η μάστιγα του Fokker τελείωσε και επειδή δεν υπήρχε καλύτερος μαχητής, ήταν ένα αεροσκάφος πρώτης γραμμής μέχρι το 1917.
Μοντέλο Airco DH2
Μοντέλο Airco DH2 της 24 Μοίρας, RFC.
Μέχρι τις αρχές του 1917, ο D.H2 ξεπεράστηκε στη Γαλλία, όμως αποσύρθηκε για να εξυπηρετήσει με τους αριθμούς 17 και 111 μοίρες στην Παλαιστίνη και με τη μοίρα 47 στην πΓΔΜ.
Κατά τη διάρκεια των 774 μάχες από τα αεροσκάφη DH2 στη Γαλλία, οι πιλότοι αριθ. 24 μοίρας κατέστρεψαν 44 εχθρικά αεροσκάφη. Σε μια άλλη μάχη ο διοικητής της μοίρας αριθ. 32, ο Major (αργότερα ο καπετάνιος ομάδας) LWB Rees, κέρδισε τον Σταυρό της Βικτώριας για την επίθεση με ένα χέρι σε ένα σχηματισμό 10 γερμανικών αεροσκαφών την 1η Ιουλίου 1916.
Στις 28 Οκτωβρίου εκείνου ο μεγάλος Γερμανός ο πιλότος μαχητής, Oswald Boelcke, έχασε τη ζωή του όταν ο Albatros συγκρούστηκε με ένα άλλο γερμανικό αεροσκάφος κατά τη διάρκεια της μάχης με το DH2s της Νο. 24 Μοίρας. Λίγες εβδομάδες αργότερα, σε έναν από τους μακρύτερους αεροπορικούς αγώνες του πολέμου, ο ανώτατος πιλότος μαχητής, Manfred Freiherr von Richthofen , πολέμησε και τελικά σκότωσε τον Major Lanoe Hawker , τον γοητευτικό διοικητή του αριθμού 24 της Μοίρας.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Πλήρωμα: 1
Μήκος: 25 ft 2½ in
Πτερύγιο: 28 ft 3 in
Ύψος: 9 ft 6½ in
Περιοχή πτερυγίων: 249 ft²
Άδειαστο βάρος: 942 lb
Μέγιστο βάρος απογείωσης: 1,441 lb
Μονάδα ισχύος: 1 ×
Περιστροφικός κινητήρας Gnome , 100 hp
Απόδοση
Μέγιστη ταχύτητα: 93 μίλια / ώρα
στο επίπεδο της θάλασσας
Εύρος: 250 χιλιοστά
Οροφή υπηρεσίας: 14.000 πόδια
Βαθμός ανόδου: 545 πόδια / λεπτό
Φόρτωση πτέρυγας: 5.79 lb / ft²
Ισχύς / μάζα: 0.069 hp / lb
Αντοχή 2¾ ώρες
Ανεβαίνοντας σε 5.000 ft 24 λεπτά
45 δευτερόλεπτα
Εξοπλισμός
1 × .303 σε (7,7 mm) όπλο Lewis
χρησιμοποιώντας 47 στρογγυλά περιοδικά τύμπανο
Read more at
https://ww2-weapons.com/airco-dh2/#k8MlGc71HW0d6ejb.99kit
έχω ξεκινήσει με το κάθισμα του αεροπλάνου από την αρχή γιατί ηταν τελιος απλό κ δεν μου άρεσε