Η ανάπτυξη του Su-47 που ξεκίνησε τη δεκαετία του 1970, το έργο ονομάστηκε I-90 και εισήλθε στα δοκιμαστικά σχέδια S-37 του Sukhoi και του MiG 1.44 από τον Mikoyan-Gurevich. Από το S-37 προέκυψε ο επίδεσμος Su-47 με επικάλυψη προς τα εμπρός.
Τα πλεονεκτήματα των μπροστινών φτερωτών πτερυγίων είναι η καλύτερη ευελιξία, οι υψηλότερες γωνίες επίθεσης, λόγω της μεγαλύτερης πλευστότητας και της χαμηλότερης ταχύτητας σταματήματος από ό, τι στα περισσότερα αεροσκάφη.
Η πρώτη πτήση του S-37 ήταν στις 25 Σεπτεμβρίου 1997, το S-37 συχνά αποκαλείται Su-37 ή S-47. Αυτή τη στιγμή ήταν εξοπλισμένο με τους κινητήρες Solovjev D-30F-6 από το Mikoyan MiG-31 , αλλά αργότερα θα ήταν εξοπλισμένος με καλύτερους κινητήρες. Αυτοί οι κινητήρες είχαν ώθηση διανυσματικά. Οι προσαγωγές του Su-47, οι οποίες είναι ιδιαίτερα μεγάλες, συμπληρώνονται από τις πρόσθετες προσλήψεις στην άτρακτο. Στην ουρά το Berkut είναι εφοδιασμένο με ένα πρόσθετο ραντάρ και ένα αμάξωμα.
Αν και ο Σουχόι είχε οικονομικά προβλήματα, οι έλεγχοι συνεχίστηκαν. Το έτος 2001 ονομάστηκε επίσημα Su-47. Τα αποτελέσματα της δοκιμασίας Su-47 χρησιμοποιούνται τώρα στο Sukhoi Τ-50 ΡΑΚ-ΡΑ .Το Sukhoi Design Office της Μόσχας της Ρωσίας έχει αναπτύξει το μαχητικό αεροσκάφος Su-47 , το οποίο πετάχτηκε για πρώτη φορά τον Σεπτέμβριο του 1997. Το Su-47 είναι σε σχήμα εμπρόσθιου πτερύγιου πτερύγου και χρησιμοποιεί μια πολύ ασταθή αεροδυναμική διάταξη τριπλών αεροσκαφών. Το Su-47 εισήχθη τον Ιανουάριο του 2000 και ολοκλήρωσε το πρώτο στάδιο δοκιμών πτήσης το Δεκέμβριο του 2001. Το αεροσκάφος λειτουργεί από τη ρωσική Πολεμική ΑεροπορίαΚατά τη διάρκεια του πολέμου Belkan , το Su-47 χρησιμοποιήθηκε εκτεταμένα από πιλότους Belkan. Μία από τις πιο σημαντικές μονάδες που χρησιμοποιούσαν το αεροσκάφος ήταν η ομάδα Gault, η οποία, σύμφωνα με ορισμένες πηγές, αναπτύχθηκε ακόμα και κατά τη διάρκεια της εξέγερσης A World Without Boundaries, σε μια προσπάθεια να σταματήσει η εξέλιξη της ομάδας Galm στο φράγμα Avalon . [1] Επιπλέον Anne Zweig (κλήση Nachtigall) και Ashley Bernitz (κλήση Grabacr) ήταν μεταξύ των άλλων άσσων να πετάξει το Berkut. [2]
Κατά τη διάρκεια του Usean ηπειρωτικού πολέμου , η πιο γνωστή μονάδα που χειριζόταν το Su-47 ήταν η Μοίρα Albireo , η οποία πέταξε για τις δυνάμεις του Usean Rebel . [3] Επιπλέον, ένας από τους άσους, το διακριτικό Fox Force Four , χρησιμοποίησε επίσης το αεροσκάφος. [3]
Κατά τη διάρκεια του δεύτερου χρησιμότητος ηπειρωτικού πολέμου , το Berkut χρησιμοποιήθηκε από την Ομοσπονδιακή Αεροπορία της Erusea . [4] Ένας γνωστός πιλότος ήταν ένας από τους άσσους του FEAF, το διακριτικό Smirnova . [5]
Κατά τη διάρκεια του πολέμου του Ειρηνικού , η Πολεμική Αεροπορία του Belkan χρησιμοποίησε και πάλι το αεροσκάφος. [6]
Κατά τη διάρκεια του πολέμου Emmeria-Estovakia , τα Su-47 χρησιμοποιήθηκαν από την Πολεμική Αεροπορία Estovakian . [7] Ένας αξιοσημείωτος πιλότος ήταν ο Estovakian άσος Όζρεν Μήλος , το διακριτικό Kentavr . [8]
Κατά τη διάρκεια του πολέμου Aurelian , Su-47s λειτουργούν από την Πολεμική Αεροπορία Leasath κατά τη διάρκεια των τελικών σταδίων του πολέμου. [9] Ένας αξιοσημείωτος πιλότος ήταν το LAF ace Dusk . [10]
Κοινό Σύμπαν Assault
Το Su-47 χρησιμοποιήθηκε από τον ιδιωτικό στρατό του χρυσού τσεκούργου με ένα αξιοσημείωτο πιλότο που ονομάζεται Lily. [11] Η Μοίρα Antares είχε επίσης πρόσβαση στο αεροσκάφος κατά την κρίση της Βαλαχίας .
Σύμπαν Horizon σύμπαν
Άπειρο σύμπαν
Το Su-47 ήταν ένα από τα πολλά αεροσκάφη Wernher και Noah που αναπαράχθηκαν με το Advanced Automated Aviation Plant και κατέστησαν διαθέσιμα για τους ΟΗΕ και τους μισθοφόρους δυνάμεις σε όλο τον κόσμο. Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης Αιώνια Απελευθέρωση , οι δυνάμεις της Ομοσπονδίας USEA στην Ευρώπη χρησιμοποίησαν αυτό το αεροσκάφος.
Τίτλος Su-47 Berkut
Ονομα Сухой Су-47 Беркут
"Sukhoi Su-47 Berkut"
Ρόλος Διαδηλωτής τεχνολογίας
Εθνική καταγωγή Российская Федерация,
"Ρωσική Ομοσπονδία"
Πρώτη πτήση 25 Σεπτεμβρίου 1997
Εισαγωγή Ιανουάριος 2000
Κατάσταση Υπό ανάπτυξη.
Πρωτογενείς χρήστες -
Ρωσική Πολεμική Αεροπορία
Αριθμός Κατασκευής 4
όπως σας υποσχέθηκα το βράδυ η φώτο της κατασκευής του Sukhoi Su-47 Berkut στην 1/72 της zvezdas.
το κιτ είναι πολύ απλό στην κατασκευή του άπλα θέλει πολύ προσοχή.
[img]
[/img]
πιστεύω το άλλο σαββατοκυριακο που θα ξανά ασχοληθώ να ποιοι κ στο βαφειο....
πάντως ειμουνα σήμερα να το πετάξω στα σκουπίδια