[b]
Η 342 Μοίρα ιδρύθηκε το 1955 ως Μοίρα Αναχαίτισης Ημέρας με αεροσκάφη F-86E.
Με το ρόλο αυτό και τα ίδια αεροσκάφη, λειτούργησε μέχρι το 1964 που έγινε αντικατάσταση αυτών με F-84F.
Από τη χρονολογία αυτή και μέχρι το 1969 η Μοίρα άλλαξε ρόλο και έγινε Μοίρα Διώξεως Βομβαρδισμού.
Το 1969 εφοδιάστηκε με αεροσκάφη τύπου F-102 και ανέλαβε πάλι ρόλο Αναχαίτισης Παντός Καιρού.
Το 1975 η Μοίρα άρχισε να εφοδιάζεται με αεροσκάφη MIRAGE F-1C. Συγκεκριμένα τον Αύγουστο του 1975 προσγειώθηκαν στην Αεροπορική Βάση Τανάγρας το δύο πρώτα αεροσκάφη F-1C. Tον Μάιο του 1976 η Μοίρα είχε αξιοποιήσει όλα τα πληρώματα των αεροσκαφών και τους τεχνικούς, και ανέλαβε πλήρη επιχειρησιακό ρόλο.
Από το 1976, η Μοίρα πήρε μέρος σε όλες τις Εθνικές ασκήσεις καθώς και σε πλήθος ΝΑΤΟϊκών και Συμμαχικών.
Από τον Ιούνιο του 2003 και μετά την απόσυρση των αεροσκαφών Mirage F1-CG, η λειτουργία της Μοίρας έχει ανασταλεί.
Οι ιδιαιτερότητες που είχε η προσαρμογή στα πτητικά χαρακτηριστικά του F-102A οδήγησαν στην προμήθεια δύο TF-102A που χρησιμοποιήθηκαν για την εξοικείωση του ιπτάμενου προσωπικού της 342 Μοίρας Παντός Καιρού (ΜΠΚ) στο F-102A Delta Dagger. Το TF-102A δεν είχε τις επιδόσεις του F-102A ήταν δε το μοναδικό εκπαιδευτικό μαχητικό που έφερε τα καθίσματα εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενου πλάι - πλάι και όχι σε σειρά. Τα TF-102A αποσύρθηκαν μαζί με τα F-102A τον Ιανουάριο του 1977.
Ρόλος : Επιχειρησιακό Εκπαιδευτικό
Διαστάσεις : Εκπέτασμα 11.62 m, μήκος 19.32 m
Κινητήρας : 1 x PRATT & WHITNEY J57-P-23 των 17200 λιμπρών ώσεως
Οπλισμός : Εσωτερικοί φορείς πυραύλων AIM-26 & AIM-4C, μη κατευθυνόμενες ρουκέτες FFAR των 2,75’
Πλήρωμα : 2 (Εκπαιδευτής-Μαθητής)
Αριθμός : 2
Χώρα Κατασκευής : Ηνωμένες Πολιτείες
Περίοδος χρήσης : 1970 – 1977
Το κιτ της Hasegawa:
TF-102 μετατροπής Xtra Parts:
τα decals:
H παραλλαγη:
ένα βηντεακι χωρίς φωνή
https://www.youtube.com/watch?v=qCPSAztpScg& φωτο: